fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2020. בנוסף הידרותרפיסט.
משנת 2013 מאמן כושר. משנת 2015 ספורטתרפיסט.
מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בה מלווה אנשים לאחר פציעות ספורט, ניתוחים ומסייע בטיפול בכאבים.
בעבר, עבד במשך שנה כפיזיותרפיסט בקופת חולים מאוחדת, שם עסק בשיקום אורטופדי מניתוחים, פציעות ספורט, תאונות, טיפול בכאב גם בקרב בני הגיל המבוגר. שיקום כללי, שיקום נוירולוגי למאובחני פרקינסון וכד.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2020
מוסד לימודים: אוניברסיטת אריאל בשומרון
מספר רישיון: 10161036
מיקום הקליניקה: גני תקווה
גני תקווה
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני מאמין בשילוב של טיפול אקטיבי יחד עם טיפול מנואלי. פיזיותרפיה מבחינתי זה לקחת בנאדם ממקום שבו הוא צריך אותך, ולהיות מורה דרך שלו לאיכות חיים גבוהה יותר או הגשמת מטרות. שיינר
שפות:
28סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
רותם, אורתופדי כאב ופציעה 17.01.2022

החלטתי לקחת על עצמי פרויקט ולעשות חצי מרתון שהיה אז בטבריה. לצערי כנראה שהעמסתי יותר מידי והתנפחה לי הברך. פניתי אליו לעזרה לאחר ששמעתי עליו המון דברים טובים, שהוא ממש הצטיין והיה בין הראשונים בלימודים שלו. הוא ליווה אותי במשך כך הדרך וטיפל בי במסירות גם בבעיות חדשות שצצו גם בגב, בכתף ובברך עצמה היו מגוון בעיות. ליווה אותי בצורה מאוד צמודה. חוץ מהפעם בשבוע שהיינו נפגשים לטיפול עצמו, היה שולח לי סרטונים ותרגילים ואסמסים. זאת הייתה תקופה שלא יכולתי לעמוד בכלל על הרגל ובכותו בסוף עשיתי איירון מן ושחיתי ועשיתי חצי מרתון. למרות כמות המטופלים שיש לו הוא נותן לך את ההרגשה שאתה בן יחיד, הוא תותח אמיתי, גם האישיות שלו מדהימה וגם מקצוען של ממש!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
גל, פציעות ספורט 17.01.2022

ממש התחברתי לדניאל, כבר מהרגע הראשון, יצא לי להיות בפיזיותרפיה בשני מקומות שונים וזה ממש לא אותו הדבר. אפשר להתחבר אליו גם בתור חבר ולא רק בתור מטפל, יש לו המון ידע והיחס האישי שמקבלים ממנו הוא נהדר. ממש כייף לי שהוא משתדל שזה יהיה קרוב לתחום שקרוב אליי, הייתי עושה אקרובטיקה אווירית ומרימה משקלים כבדים מאוד עד לפני כמה חודשים ואז פרקתי את הכתף פעמיים דיי ברציפות והפסקתי הכל. ממש לאחרונה חזרתי כבר להיתלות באקרובטיקה האווירית בזכות דניאל ובאימונים איתו אני כבר חוזרת לאט לאט לעשות דד ליפט עם משקלים נמוכים יותר ממה שהייתי עושה. הוא כל כך משתדל שגם הטיפול יהיה כייף ממש כמו באימונים. ההשתפרות ממש מהירה ואני ממש שמחה שהגעתי אליו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
קובי, אורתופדי כאב ופציעה 17.01.2022

הגעתי לדניאל עם פריצת דיסק בצוואר אחרי שכבר עברתי אין ספור פיזיותרפיסטים גם פרטיים וגם מהקופת חולים ודניאל פשוט הציל אותי! הוא טיפל בי בצורה הכי מקצועית שראיתי, התחלה ידשאעבוד עליהם בבית וגם אם היה תרגיל שהכאיב לי קצת יותר, התעקש לחקור ולבדוק מה יהיה הטיפול שהכי יתאים לי ויהיה טוב עבורי. נותן יחס כל כך אישי וטוב, גם בזמן הפרטי שלו בין הטיפולים הוא מתקשר ושולח סמסים לשאול לשלומי ולראות שאני מבצע את התרגילים. הוא קורא וחוקר את הדברים ממש לעומק עד שהטיפול יהיה מדויק בשבילי. התכונה הכי בולטת של דניאל זה שהוא סופר מקצועי!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם דניאל או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור פתח תקווה והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10