פיזיותרפיה באמצעות כריות חימום

אינה

פיזיותרפיסטים רעננה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריכת פילאטיס מזרון ומדריכת חדר כושר וסטודיו עוד טרם לימודי הפיזיותרפיה. בעבר רקדנית בלט מטפלת בפציעות ספורט, רקדנים, אתלטים, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וליווי אנשים בביתם וחזרתם לתפקוד, התאמה ארגונומית וטיפולים נשימתיים. במשך 3 שנים עבדה במכון פיזיותרפיה בבית החולים אסותא שם ליוותה אתלטים ואנשים לאחר ניתוחים ופציעות מגוונות. עבדה שנתיים במכון פיזיותרפיה פרטי שם טיפלה במגוון רחב של מטופלים אורטופדים, נוירולוגים, ספורטאים ועוד. בעבר, עבדה כשנתיים בבית החולים מאיר במחלקות בית החולים כולל שיקום גריאטרי, מחלקות אורטופדית, פנימית, נשימתי, טיפול נמרץ טיפלה שם גם במכון הפיזיותרפיה של כללית, הדריכה קבוצות תרגול לבריאות, תנועה, הפחתת כאבים ופילאטיס.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

שפיק

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013 מטעם אוניברסיטת אירביד ובעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, הידרותרפיסט ומטפל ברפואה משלימה.בעל נסיון מגוון בשיקום מבוגרים, טיפולים אורטופדים בכאב, פציעה ושיקום מניתוחים.מנהל קליניקה פרטית לטיפולי פיזיותרפיה בחיפה עם ציוד מגוון. בעבר פיזיותרפיסט במרכז יום של עמותת שילה ובמערך ביקורי הבית עם בני הגיל השלישי הזקוקים לשיקום נוירולוגי, טיפול בכאב ושיקום מניתוחים.עובד משרד החינוך בביקורי בית לילדים בעלי מוגבלויות הזקוקים לטיפול נשימתי. ובחברת א.ד.נ.מ במתן טיפולי פיזיותרפיה בתיאום עם הרווחה. בעבר עבד גם עבור עמותת ה CF

מוסלם

פיזיותרפיסטים טייבה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2011 מטעם אוניברסיטת רבת עמון בירדן. בעל רשיון משרד הבריאות. עבד בבית החולים השיקומי-גריאטרי שמואל הרופא קרוב לשנתיים. בעל 8 שנות נסיון בבית החולים קפלן במחלקות השונות (כירורגית, פנימית, אורתופדית, גריאטרית) שם היה גם רכז התחום הוסטיבולרי של בית החולים. עבד 7 שנים ביחידה להמשך טיפול של קופת החולים. במסגרת זו טיפל בבית המטופל ועבד עם אוכלוסיה מבוגרת, אנשים לאחר ניתוחי החלפת מפרק, אנשים לאחר אשפוז, טיפולים נוירולוגיים ועוד. מורשה חתימה של משרד הבריאות להמלצה עח אביזרי עזר וניידות. במרוצת השנים צבר ידע ונסיון רב במסגרת שיקום גריאטרי אורטופדי ונוירולוגי.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

טלי

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל בשומרון משנת 2014. בנוסף, מדקרת סינית מוסמכת. בעלת נסיון עשיר במכוני פיזיותרפיה של קופות החולים. שם עסקה בטיפולי פיזיותרפיה לשיקום פציעות, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים. הדריכה קבוצות פעילות גופנית לאחר לידה וקבוצות רצפת האגן. מטפלת בפיזיותרפיה לרצפת האגן, ליווי נשים סביב הריון ולידה, נשים בגיל המעבר ועוד. ***טיפולי רצפת אגן בלבד ***

נטע

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה משנת 2008 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בנוסף, בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת בן גוריון. עבדה בבית אבות מגדלי הים התיכון עם האוכלוסיה המבוגרת, שיקום לגיל המבוגר, שיקום נוירולוגי ולאחר ניתוחים. עובדת בקופת חולים משנת 2008 במסגרת טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל, טיפולי מכון, מדריכת קבוצות פילאטיס, בניית עצם לאוסטיאופורוזיס. עושה הרצאות על פעילות גופנית, אוסטיאופורוזיס, התמודדות עם כאב, מניעת נפילות, ארגונומיה וכו.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

נועה

פיזיותרפיסטים הושעיה

בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה משנת 2015. עבדה בבית אבות ״טיפת הזהב״ בחיפה במחלקה הסיעודית-שיקומית. עובדת גם במכון קופת חולים בתחום הטיפול האורטופדי, כאב, שיקום נוירולוגי. מנחה קבוצות לשיפור שיווי משקל.בעבר, ביצעה גם ביקורי בית מטעם קופת החולים