fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2014 מטעם אוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, מדריכת פלדנקרייז, פיזיותרפיסטית רצפת האגן, מדריכת הכנה ללידה ומאמנת רגשית.
משנת 2015, פיזיותרפיסטית בקופת חולים מאוחדת. שם עובדת כפיזיותרפיסטית רצפת האגן המלווה נשים במעגל החיים. וכפיזיותרפיסטית שיקומית, אורטופדית המטפלת באנשים לאחר ניתוחים, פציעות, הסובלים מכאב או פגיעות נוירולוגיות.

***עושה רק רצפת אגן ונשימתי***

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2014
מוסד לימודים: אוניברסיטת תל אביב
מספר רישיון: 10129384
מיקום הקליניקה: תקוע
תקוע
נגישות הקליניקה: קלניקה לא נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני באה מעולם המחול והפלדנקיירז ואני מאמינה מאוד בתנועה. כאשר מדובר במצב כרוני, אני מחפשת ממש את מקור הבעיה, את התנועות היומיומיות שמשפיעות על היומיום והכאב. אני אוהבת מאוד גם את הטיפול המנואלי עם הידיים בשילוב עם התרגול. חשוב לי להעביר את האחריות על הטיפול אל המטופל כדי שלא יפתח תלות בטיפול. ולעורר באנשים את המוטיבציה והרצון לעזור לעצמם.
7סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
איציארט, רצפת האגן נשים 08.12.2021

ואוו ואוו, גילי ממש מעולה, פשוט משהו מיוחד !! מאז שאני מכירה אותה יש לה ידיים שרק רוצות להשקיע ולטפל. ברגע שנכנסתי אילה לטיפול היא עזרה לי לא רק עם הבעיה הספציפית שלי באגן, אלא לימדה אותי איך לחזק ולהעשיר את כל הגוף שלי! היא עזרה לי כל כך מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית, הייתה מאוד נחמדה וקשובה לכל הצרכים שלי. ממש לימדה אותי תוך זמן קצר איך לחזק את עצמי עם התרגילים והטיפול, לימדה אותי איך להשתמש נכון בגוף שלי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
תמר, אורתופדי כאב ופציעה 30.11.2021

מבחינתי היא הכי טובה שהייתי אצלה בחיי והייתי אצל כמה! היא משתמשת בטכניקות מיוחדות היא מבינה את הגוף מאד טוב ומשתמשת בטכניקות מיוחדות לכל בעייה ספיצפית, היא מגוונת בטיפולים. המגע שלה הוא מיוחד, נותנת תרגילים. אני מרגישה שאחרי טיפול איתה אני כמו בן אדם חדש היא מסבירה מצויין היא מדהימה, אני ממליצה עלייה לכולם

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
תמר, אורתופדי כאב ופציעה 30.11.2021

מבחינתי היא הכי טובה שהייתי אצלה בחיי והייתי אצל כמה היא משתמשת בטכניקות מיוחדות היא מבינה את הגוף מאד טוב ומשתמשת טכניקות מיוחדות לכל בעייה ספיצפית, היא מגוונת בטיפולים. המגע שלה הוא מיוחד, נותנת תרגילים מיוחדים. אני מרגישה שאחרי טיפול איתה אני כמו בן אדם חדש היא מסבירה מצוין את הידע היא מדהימה

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם גילי-ת או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור מודיעין רמלה והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10