פיזיותרפיסטים מומלצים עם הכשרה בפיזיותרפיה ויסצרלית

הדר

פיזיותרפיסטים צבעון

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם מכללת האקדמית צפת משנת 2018, בנוסף נמצאת בלימודי אוסטיאופתיה. בעלת ניסיון בשיקום אורתופדי, לאחר פציעות, ניתוחים וטיפול בכאב. עבדה שנה כהידרותרפיסטית בבריכה שיקומית. במקביל עבדה בקופת חולים מכבי 5 שנים - שם טיפלה במכון הפיזיותרפיה, הגיעה לביקורי בית והנחתה קבוצות שיקום גפה תחתונה. עבדה עם מגוון רחב של האוכלוסייה, החל מילדים ועד הגיל המבוגר.

עירית

פיזיותרפיסטים כרמיאל

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017 מטעם אוניברסיטת חיפה. בנוסף, מדריכת פילאטיס ומורה ליוגה והידרותרפיסטית. מעבר לכך לומדת אוסתיאופטיה. בין 2018- 2022 עבדה בבית החולים נהריה במחלקת השיקום ובמחלקות אורתופדיה ונוירוכירורגיה. במחלקת השיקום טיפלה במטופלים מאוד מגוונים: צעירים, גריאטריים, מטופלים אורטופדיים לאחר ניתוחים, חבלות ושברים. מטופלים נוירולוגים אחרי שבץ, חולי פרקינסון, טרשת פגיעות מורכבות ועוד. עובדת בבריכה טיפולית בכרמיאל עם מגוון מטופלים.

ביקורי בית

ורד

פיזיותרפיסטים חדרה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988, בנוסף פיזיותרפיסטית רצפת האגן ופיזיותרפיסטית לימפתית. עבדה בקופות החולים מאוחדת ומכבי 14 שנים בתחום האורטופדי, שיקום לאחר ניתוחים, פציעות, הסרת גבס, פציעות ספורט, כאבים ושיקום נוירולוגי כרוני. במשך 10 שנים, ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי בכפר סבא. מתמחה בתחום האורטופדי,רצפת אגן (נשים),לימפטי,עיסויים,טווינה,שיקום לאחר ניתוחים והורדת גבס.

נתי

פיזיותרפיסטים חולון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 1997. בנוסף, בעל תואר שני בפיזיותרפיה אורטופדית מטעם אוניברסיטת בן גוריון, מדרסן מקצועי ואוסטיאופת. משנת 2010 מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בחולון שם מלווה מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאבי מפרקים, כאבי גב, בעיות בכתף , שיקום מניתוחי, פציעות ספורט וכדומה. היה פיזיותרפיסט של קבוצת כדור-יד מכבי תל אביב כשנתיים וארבע שנים פיזיותרפיסט של קבוצת הנוער מכבי ת״א כדורסל. בעבר עבד 13 שנים כפיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי.

גילי-י

פיזיותרפיסטים ירושלים

גילי-ת

פיזיותרפיסטים תקוע