fbpx

טיפול פיזיותרפיה לגיל השלישי

עבדת קשה כל החיים ועכשיו הגיל מתחיל להראות את אותותיו. פה כאב, שם קושי, הגיע הזמן לדאוג לעצמך. מגיע לך את הטוב ביותר! פיזיותרפיה מותאמת אישית לגיל, לצרכים וליכולות שלך יכולה מאוד לעזור: הקלה בכאבים, שיפור גמישות, טווחי תנועה ושיפור הליכה נמצאים ממש בהישג ידך!
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

איכות חיים היא הדבר החשוב לנו ביותר ותלויה מאוד בבריאות הגופנית שלנו! במרוצת השנים ״השחיקה״ של הגוף מגיחה מעבר לפינה. בטיפולי הפיזיותרפיה אנחנו עוזרים להקל על כאבים, נוקשות ולשמור על תנועתיות הגוף. בנוסף, אנחנו מטפלים בבעיות ביציבה, שיווי משקל, עוברים תהליך שיקום מניתוח או אישפוז.

בפיזיוגרופ אנחנו מאמינים שהדרך לשיקום מוצלח מותנית בטיפולי פיזיותרפיה מקצועיים בהתאמה אישית. אנחנו באמת רוצים לעזור לך ולכן מספקים שירות מידי, קרוב לבית, ופעמים רבות אפילו אצלך בבית. עם רשת פיזיותרפיסטים ארצית אנחנו נתאים לך את הפיזיותרפיסט הטוב ביותר בשבילך שידע לקדם אותך. כל הפיזיותרפיסטים שלנו מוסמכים ע״י מוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה, לכולם שנים של ניסיון והכשרות בבתי חולים ומרכזי שיקום.

אנחנו מתרגשים בכל פעם שמטופל מספר לנו שהתקדם ומרגיש טוב יותר. אנחנו מאמינים בטיפול אישי וראינו עד כמה פיזיותרפיה יכולה לחולל שינוי ושיפור אמיתי באיכות החיים.

מגיע לך להתקדם, להתחזק ולחזור לעצמך

אנחנו מזמינים אותך לגלות עד כמה פיזיותרפיה יכולה לשנות את חייך

דגשים חשובים בטיפול פיזיותרפיה לגיל השלישי

כפיזיותרפיסטים בעלי ניסיון עשיר אנחנו רואים יומיום את האתגרים שבהתמודדות היומיומית יחד עם הרצון שלך לעשות הכל ״כמו פעם״.  יש בנו תחושת שליחות להציע לך טיפול פיזיותרפיה פרטי עם פיזיותרפיסט המתמחה בשיקום לגיל השלישי כדי לקדם אותך למצב האופטימלי ולהשיג תוצאה מירבית.

כולנו בפיזיוגרופ רואים במקצוע הפיזיותרפיה שליחות לשמה, בכולנו בוערת התשוקה לטפל ולקדם אותך. נשמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלך

https://youtu.be/pEGIf-F-wDE

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות