fbpx

שיקום לאחר ניתוח

מטרת טיפולי השיקום היא לאפשר למטופל לחזור לתפקוד מלא, בדיוק כפי שהיה לו לפני הבעיה ממנה סבל, ללא כאבים או מגבלת תנועה. למי פונים? איך עושים זאת נכון? על זה נדבר כאן.
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

שיקום לאחר ניתוח

עברת ניתוח אורתופדי? החזרה הביתה לאחר הניתוח היא מאתגרת ואין לנו ספק שהדבר שאתם הכי רוצים זה לחזור לשגרת חייכם ולתפקוד מקסימלי, אבל אסור למהר! חשוב לחזור לתפקוד לאט לאט, בהתאם להנחיה מקצועית.

כל מטופל שעבר ניתוח אורתופדי זקוק לטיפולי פיזיותרפיה כדי לחזור לתפקוד מלא, בתחילה כדי לרדת מהמיטה ולהיעמד, דרך פעולות יומיומיות בסיסיות ועד פעילות ספורטיבית ומורכבת יותר.

למי פונים? איך עושים זאת נכון? על זה נדבר כאן.

שיקום אורתופדי לאחר ניתוח

טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים נחוצים לאחר תאונה, שבר או ניתוח אורתופדי, כגון: החלפת מפרק, ניתוח בקרסול או ניתוח גב.
פיזיותרפיסט מומחה לשיקום אורתופדי יוכל לסייע לך לחזור לעצמך במהירות.

מטרת טיפולי השיקום היא לאפשר למטופל לחזור לתפקוד מלא, בדיוק כפי שהיה לו לפני הבעיה ממנה סבל, ללא כאבים או מגבלת תנועה.

באילו מצבים מטפלת פיזיותרפיה שיקומית לאחר ניתוח?

בפיזיוגרופ אנו מטפלים במגוון מצבים, ביניהם:

החשיבות של טיפולי פיזיותרפיה שיקומיים לאחר ניתוח אורטופדי

אנחנו רואים זאת כזכות גדולה ללוות אנשים שמגיעים אלינו, ולהציע להם אפשרויות טיפול מגוונות עם טאצ' אישי לחזרה לשגרת החיים ושמירה על איכות החיים. לכן אנחנו מקפידים להמשיך ללמוד ולהתעדכן בשיטות הטיפול החדשניות ביותר

במפגש הראשון יקבל הפיזיותרפיסט את כל המידע אודות מצבך הרפואי, יערוך לך בדיקה פיזיולוגית וישאל אותך שאלות. בהתאם לכל המידע שיקבל הוא יבנה תוכנית טיפולים המותאמת לך אישית ומתאימה לצורך שלך.

אנחנו מציעים שיטות טיפול מגוונות, הכוללות בין היתר:

הטיפולים כוללים בין היתר: הפחתת כאב, הורדת נפיחות, חיזוק שרירים שנחלשו, הרחבת טווחי התנועה של המפרקים, שיפור שיווי המשקל, לימוד הליכה עם או בלי אמצעי עזר ועוד.

ניתן לתאם טיפול פיזיותרפיה פרטי אצלך בבית או באחד ממכוני הפיזיותרפיה שלנו הפרוסים ברחבי הארץ, באזור המרכז, באזור השרון, באזור ירושלים, באזור חיפה והקריות, הכרמל, באר שבע והדרום ועוד (לחץ כאן לצפייה ברשימת המקומות אליהם אנו מגיעים(.

אנחנו עובדים עם הידיים והנשמה בשבילך עם מיטב הפיזיותרפיסטים המומחים בתחום. אך גם אתם תצטרכו לעבוד! טיפולי הפיזיותרפיה השיקומיים מצריכים תרגול יומיומי. ככל שתתמידו ותתרלו השיפור יורגש מהר יותר ותוכלו לחזור מהר יותר לתפקוד מלא כפי שהיו לפני הניתוח.

אנו פה כדי ללוות אותך, לייעץ ולאפשר לך להשתקם.

 

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות