fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מסומכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2015. עוסקת בשיקום אורתופדי, פציעות, טיפול בנשים ורצפת האגן. עבדה בקופת חולים כללית בראש העין במשך 5 שנים. עסקה רבות בשיקום אורטופדי ורצפת האגן נשים. הדריכה קבוצות לאנשים לאחר תאונות דרכים, כאבים כרוניים, טיפול בשיווי משקל, טיפול בגפה תחתונה וכד. דרך קופת החולים עסקה גם בביקורי בית, לאנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי וכד׳. כיום מקבלת בקליניקה פרטית מטופלות (נשים בלבד).
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2015
מוסד לימודים: אוניברסיטת אריאל בשומרון
מספר רישיון: 10134597
מיקום הקליניקה: אריאל
מרכז אריאל
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: הבסיס לטיפול הוא הוא הקשבה למטופלת. וללמד את המטופלת להקשיב לגוף שלה. הקצב ותדירות הטיפול מותאמים מאוד למטופל. חשוב לי לשקף למטופלים את מה שאני רואה, ואני מציגה למטופלים בחירה בין האפשרויות המתאימות להם.
שפות:
3סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
הודיה, נשים בהריון ולאחר לידה 09.05.2024

הגעתי לרחלי עקב דליפת שתן אחרי לידה. רחלי מאוד יודעת להקשיב לצד השני, היא מאוד אכפתית, מאירה פנים, נעימה, נינוחה ומקצועית ברמות. אהבתי מאוד ללכת עליה לטיפולים כי היא ידעה להתאים את הטיפול עבורי, ובנוסף היא מגוונת בטיפולים שלה ולא עושה טיפולים רק על מנח אחד. אוסיף ואגיד שהייתי איתה בתקשורת טלפונית גם אחרי הטיפולים, היא נתנה לי תחושה שהיא כל הזמן איתי ולא רק בטיפולים עצמם, מין תחושה של מעטפת כזאת. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
הודיה, רצפת האגן נשים 27.05.2024

הלקוחה אחרי לידה . טופלה בבעיית דליפת שתן, המטפלת מאוד מקצועית, מאוד נעימה וקשובה ברמה האישית, שומרת על אינטימיות , מחזקת ברמה הנפשית וזמינה לשאלות גם מחוץ לזמן הטיפול. ממליצה עליה לחברות עם אותה הבעיה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
הודיה, רצפת האגן נשים 27.05.2024

אישה אחרי לידה עם בעיית רצפת אגן ודליפת שתן. רחלי מאוד נעימה, עדינה, קשובה וזמינה לשאלות. ממליצה לאנשים נוספים. מאוד אינטימית . מאוד מקצועית

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם רחלי או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור יהודה ושומרון מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10