fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניבריסטת טורנטו בקנדה. בעלת תואר ראשון בקינזיולוגיה ותואר שני בפיזיותרפיה. עוסקת במנעד רחב של בעיות רפואיות החל מטיפול בסחרחורות, פציעות ספורט, כאבים, שיקום מניתוחים, פגיעות נוירולוגיות, טיפולי רצפת האגן נשים, ילדים עם בעיות אורטופדיות ותסמונות ועוד. מקבלת היום מטופלים בביקורי בית או בחדר טיפולים בביתה. בעלת 12 שנות נסיון כפיזיותרפיסטית בקופת חולים מאוחדת. שם עסקה בטיפולי מכון פיזיותרפיה, הנחיית קבוצות וביקורי בית. טיפלה בתחומי השיקום מסחרחורות, שיקום נוירולוגי, טיפול בילדים, שיקום מניתוחים ופציעות, פציעות ספורט, טיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן נשים. בקופה הנחתה גם קבוצות תרגול של פרקינסון, קבוצות הפעלה כללית, אוסטיאופורוזיס, יציבה לנערות הסובלות מעקמת, התעמלות לגיל השלישי. בביקורי בית - טיפלה בהרבה מאוד מטופלי טרשת נפוצה ואי. אל.אס. זאת בנוסף לטיפולים בבני הגיל השלישי, שיקום מניתוחים. את נסיונה בטיפול בילדים צברה באלין, גן טיפולי משי וגן שיקומי פרטי עבדה שנה וחצי בקנדה במכון פיזיותרפיה פרטי - בו עבדה בעיקר בתחום הנוירולוגי עם ילדים ומבוגרים. בנוסף בתחום האורטופדי. ** מגיעה לביקורי בית בירושלים אך ורק במקרים של טיפול בסחרחורות וטיפולי רצפת האגן במידת הצורך
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2007
מוסד לימודים: אוניברסיטה בקנדה
מספר רישיון: 10116283
מיקום הקליניקה: כפר עציון
כפר עציון
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני מטפלת באדם כמכלול. לא מטפלת רק בכתף או יד. אני מאמינה מאוד בהתייחסות למרכיב האישי של המטופל. ונותנת אחריות רבה למטופל. אני מנסה לעשות מינימום טיפולים וללמד את המטופל איך לטפל בעצמו. בטיפולים עצמם אני עובדת בעיקר מנואלי עם הידיים ותרגילים. לכן אני לא צריכה מכשור מתקדם אלא מסתמכת על הידיים שלי בטיפול.
שפות:
3סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
רותי, חולשה כללית 05.01.2023

יש לי חוסר שיווי משקל מנוירופתיה סוכרתית. המצב החמיר, אני לא יכולה ללכת בלי עזרה של מישהו. רונית הייתה ממש מצוינת, אני מרגישה שיפור ואני אמשיך לעבוד על עצמי בעזרת התרגילים שרונית נתנה לי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רותי, חולשה כללית 27.12.2022

הטיפול עם רונית היה מצוין. רואים עליה שהיא יודעת את העבודה ומקצועית

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רומי, רצפת האגן נשים 31.01.2023

רונית הייתה ממש מעולה, מאוד עזרה לבת לי וגם הייתה מאוד נחמדה ורגישה

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם רונית או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור יהודה ושומרון מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10