fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם האוניברסיטה הערבית האמריקאית משנת 2017. עוסק בטיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית הלקוח ובמכון פיזיותרפיה פרטי. בנוסף, עובד בגני תקשורת באשדוד. עוסק רבות בשיקום לגיל המבוגר, שיקום לאחר ניתוחים ושיקום נוירולוגי. כיום פיזיותרפיסט אחראי במחלקת שיקום ריאות בבית החולים ברזילי.. מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2017
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 10157299
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני עושה מה שצריך בהתאם להמלצה של הרופא ובהתאם לשאיפות של המטופל. כמובן שכל זה לאחר בדיקה גופנית. חשוב לי מאוד שאנשים יתחזקו ולכן צריך לעשות תרגילים גם בבית.
49סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
שיר, אורתופדי כאב ופציעה 20.07.2021

הטיפול הראשוני היה מפגש ממש טוב. עזר באותו הרגע וקצת לאחר מכן והשתחרר לי הצוואר. התחילו כמה ימים אחרי כאבים בכתף עצמה, הלכתי לרופא והוא איבחן אותי עם דלקת בכתף. עם מוהנד עבדתי על כל הצוואר ובאמת הרגשתי הקלה אחרי הטיפול וגם מהתרגילים שהוא נתן לי. התרגילים היו טובים. היה מאוד מקצועי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
דניאלה, שיקום מניתוח אורתופדי 09.06.2022

אמא שלי בת 98, והיא שברה את עצם הירך ועברה ניתוח כתוצאה מכך. בנוסף הייתה מאושפזת בבית חולים חודשיים והשרירים שלה נחלשו. הטיפול הראשון עם מוהנד היה מצוין! אמא שלי מאוד התחברה אליו ושיתפה פעולה. גם אני שהייתי נוכח בטיפול מאוד התרשמתי ממנו, נהניתי לצפות בטיפול.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אליהו, שיקום נוירולוגי 25.07.2021

מוהנד היה יוצא מן הכלל איתנו. עודד אותו. גם אישית. בעלי היה במצב לא טוב. לא ידעתי עד כמה המצב לא טוב. אני הייתי מאוד מרוצה ממוהנד. עדין, מתחשב, משתף פעולה. אם היה לבעלי קשה ללכת- הם עשו דברים אחרים בטיפול. עשה באמת דברים עם בעלי בטיפולים ומאוד השתדל.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מוהנד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px