fbpx

מהי שיטת LSVT-BIG לטיפול בפרקינסון?

פעילות גופנית אינטנסיבית מותאמת למאובחני פרקינסון בשיטת LSVT-BIG
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

שיטת LSVT-BIG – הגדלת תנועות

לא רבים שמעו על שיטת LSVT-BIG לטיפול בפרקינסון, לשם כך הכנו לכם סקירה קצרה על השיטה.
שימו לב כי ניתן לרכוש גישה לאימון מלא בשיטה זו ממש כאן. (הרוכשים מנוי חודשי, יקבלו גישה לאימון LSVT-BIG מלא יחד עם עשרות הדרכות נוספות של הפיזיותרפיסטית נועה בן שטרית)

האטה בתנועה (ברדיקינזיה) היא אחד הסימפטומים הנפוצים במחלת הפרקינסון. האיטיות בתנועה מתבטאת אצל חולי פרקינסון בהליכה שנעשית איטית יותר עם מעט תנועות זרועות, בתנועה, בביצוע מעברים, קימה מכיסא והתנהלות יומיומית שוטפת.

דגשים עקריים:

שיטת Lee Silverman Voice Treatment BIG = LSVT-BIG היא שיטת תרגול אינטנסיבית לאנשים המתמודדים עם מחלת הפרקינסון. הדגש באימון הוא הגדלת התנועות כדי שתבניות התנועה יהיו טבעיות יותר.
זאת על ידי ביצוע תנועות במקצבים משתנים בדגש על תרגול שיווי המשקל, היציבה והעצמה של תנועות הגוף.
מספר מחקרים מעידים על שיפור בתפקוד המוטורי בזכות תרגול זה. על שיפור מהירות ההליכה, על רוטציות הגב בהליכה, שיפור שיווי המשקל ובכך שיפור איכות החיים.

התרגול עצמו הוא אינטנסיבי, מורכב ומאתגר עם חזרות מרובות של תנועות יומיומיות. הסיבה לתרגול אינטנסיבי שכזה היא כדי לאפשר הטמעה ולהביא ל״העברה״ של התרגול לפעולות היומיום.

באיזה תדירות?

כדי לראות תוצאות ממשיות מהתרגול, יש לבצע 4 אימונים בשבוע. בכל יום מימות השבוע לבצע ״שיעורי בית״ במשך 30 יום.

מוזמנים לרכוש גישה לאימון מלא בשיטה זו ממש כאן. (הרוכשים מנוי חודשי, יקבלו גישה לאימון LSVT-BIG מלא בנוסף לעשרות אימונים של הפיזיותרפיסטית נועה בן שטרית)

https://youtu.be/pEGIf-F-wDE

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות