fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת פריז משנת 2007. בנוסף, אוסטאופת. מתמחה בשיקום וסטיבולרי, שיקום ספורטאים, שיקום נוירולוגי וטיפול בכאב. בפריז ניהל מכון פזיותרפיה פרטי - שם טיפל במגוון רחב של סוגי מטופלים. החל מספורטאים שיקום לאחר ניתוחים, טיפולים נוירולוגיים, טיפול בסחרחורות ועוד. בהמשך עבד בבית ספר לילדים עם נכויות ופגיעות נוירולוגיות. משנת 2014 עבד כאוסטיאופת ופיזיותרפיסט באופן פרטי גם בישראל. בנוסף עבד במרכז רפואי בנווה צדק בשילוב טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2007
מוסד לימודים: אוניברסיטת פריז בצרפת ASSAS
מספר רישיון: 10156675
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחניון בתשלום
גישה טיפולית: אני מאמין בטיפול מקיף של 45 דקות, כך שיש לי מספיק זמן למטופל. אני בוחן איפה המגבלות והכאבים. אני דוגל בטיפול עדין עם קשב לגוף ולמטופל. אני לא ממהר להכאיב, אלא משתדל לעבוד לאט ועם קשב לגוף. אני מאמין וגם נותן תרגילים הבייתה כדי להשיג תוצאות.
21סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
ראובן, אורתופדי כאב ופציעה 04.12.2022

הגעתי אל גוליאן בשביל אימא שלי. אימא שלי אחרי שיתוק מוחי, בכיסא גלגלים. הוא היחידי שאני סומך עליו בלהעמיד אותה. היא מאוד אוהבת אותו, יש לו יחס בין-אישי מצוין, מקצוען, כאשר מגיע מכבה את הטלפון ומתמקד רק באמי. הוא שקט וענו. באמת שאין לי שום דבר רע להגיד על גוליאן.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
איריס, אורתופדי כאב ופציעה 04.12.2022

מבחינתי גוליאן הוא בן אדם מאוד מקצועי, יסודי. עזר לי בכל הבעיות הרפואיות שלי מ- א עד ת. הוא מאוד אוהב תוצאות ועושה הכל כדי לראותן. יודע לשים את האצבע על מה שצריך. יודע ואוהב את המקצוע שלו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
נתי, אורתופדי כאב ופציעה 01.12.2022

הגעתי לגוליאן בעקבות שנים של בעיות בגב ופריצות דיסק. ניסיתי כל דבר אפשרי, כל מיני טיפולים שלא עזרו. גוליאן היחידי שבאמת עזר לי. הוא מאוד פרקטי, מקצועי. פשוט בן אדם טוב.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם גוליאן או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px