פיזיותרפיה באמצעות קרש שיווי משקל

שרלין

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניברסיטת ״אדרף״ בצרפת. בעלת רשיון משרד הבריאות. פיזיותרפיסטית רצפת האגן והכשרות בתחום האוסתיאופטיה. בעלת ניסיון מגוון בטיפול בתינוקות, ילדים, צעירים, מבוגרים והגיל השלישי. בצרפת עבדה 3 שנים בקליניקה המתמחה בשיקום ספורטאים. אח״כ במכון פיזיותרפיה לפגיעות אורתופדיות, כאב, ספור וטיפולי רצפת האגן לנשים וגברים. בנוסף עבדה בצרפת בבית חולים לילדים, עם תינוקות עם פגיעה במערכת החיסונית, טיפולים נשימתיים, אורתופדיים, לימפתיים. עוסקת גם בטיפולי פיזיותרפיה התפתחותיים, טורטיקוליס, קלאב-פוט וכד׳. כיום, מקבלת בקליניקה במרכז תל אביב לטיפולים במגוון תחומים. במידה ויש צורך בטיפול בבית המטופל מגיעה אך ורק לאיזור בוגרשוב או רמת אביב.

עופר

פיזיותרפיסטים רחובות

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1988. עוסק בעיקר בתחום האורתופדיה, שיקום לגיל המבוגר וטיפול בסחרחורות. בעל 25 שנות ניסיון בטיפולי מכון בהן מלווה ומטפל באנשים הסובלים מכאבים, פציעות, לאחר ניתוחים, לאחר אישפוז, שיקום נוירולוגי, טיפול בסחרחורות ועוד. במשך 10 שנים עבד בקופות החולים מכבי ומאוחדת. בנוסף, עבד במכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מלאכי 15 שנים. בבית החולים איכילוב עבד במחלקת שיקום חיילים ושיקום אורתופדי במשך שנתיים. עבד עם האוכלוסיה הגריאטרית במעונות מכבי בבת ים במשך שנה, ובית אלמוג גבעת ברנר במשך 3 שנים- שם היה אחראי פיזיותרפיה. עבד שנה כפיזיותרפיסט בצה״ל. ** הטיפולים בקליניקה מתאפשרים רק בשעות אחר הצהריים, לא ניתן לטפל במבוטחי כללית בקליניקה **

גוליאן

פיזיותרפיסטים מרכז תל אביב

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת פריז משנת 2007. בנוסף, אוסטאופת. מתמחה בשיקום וסטיבולרי, שיקום ספורטאים, שיקום נוירולוגי וטיפול בכאב. בפריז ניהל מכון פזיותרפיה פרטי - שם טיפל במגוון רחב של סוגי מטופלים. החל מספורטאים שיקום לאחר ניתוחים, טיפולים נוירולוגיים, טיפול בסחרחורות ועוד. בהמשך עבד בבית ספר לילדים עם נכויות ופגיעות נוירולוגיות. משנת 2014 עבד כאוסטיאופת ופיזיותרפיסט באופן פרטי גם בישראל. בנוסף עבד במרכז רפואי בנווה צדק בשילוב טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל.

נתי

פיזיותרפיסטים חולון

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 1997. בנוסף, בעל תואר שני בפיזיותרפיה אורטופדית מטעם אוניברסיטת בן גוריון, מדרסן מקצועי ואוסטיאופת. משנת 2010 מנהל קליניקה פרטית לפיזיותרפיה בחולון שם מלווה מטופלים אורטופדיים הסובלים מכאבי מפרקים, כאבי גב, בעיות בכתף , שיקום מניתוחי, פציעות ספורט וכדומה. היה פיזיותרפיסט של קבוצת כדור-יד מכבי תל אביב כשנתיים וארבע שנים פיזיותרפיסט של קבוצת הנוער מכבי ת״א כדורסל. בעבר עבד 13 שנים כפיזיותרפיסט במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי.

איילת

פיזיותרפיסטים שערי תקווה

פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2007. עובדת בעיקר בתחום הילדים ובעבר בתחום השיקום. בין השנים 2007-2012 עבדה במרכז השיקום רעות בתחום השיקום הנוירולוגי לאחר אירוע מוחי, פרקינסון, חבלות ראש. תחום השיקום האורטופדי לאחר תאונות וניתוחים. עבדה במכוני התפתחות הילד וכן במעון יום שיקומי של עזר מציון עם ילדים עם מגוון תסמונות, עיכוב התפתחותי, ילדי חינוך מיוחד (לא אוטיזם). בעלת קליניקה פרטית לפיזיותרפיה משנת 2015. מטפלת בעיקר בתינוקות וילדים מגיל לידה עד גיל 18 שנים ולעיתים גם במבוגרים עובדת עם ילדים ספורטאים, ילדים עם כאבים, אנשים לאחר שברים, נקעים, כאבי ברכיים