קרע בגיד בכתף טיפול פיזיותרפיה

קרע בגיד בכתף טיפול פיזיותרפיה

קשה לך להרים את היד והיא חלשה? הכאב בכתף גורם לסבל רב?
יתכן שיש לך קרע בגיד בכתף וטיפול פיזיותרפיה בהחלט יכול לעזור לך!

תפקידם של שרירי ה Rotator cuff (בעברית "שרירי השרוול המסובב") הוא לייצב את הכתף ולעזור בהרמת היד. קרע בגיד בכתף של אחד משרירים אלו גורם לסבל מכאבים בכתף בזמן הרמת היד וחולשה בהרמה או בתנועה סיבובית של הזרוע. המגבלה והכאב ביומיום יכולים להיות בלתי נסבלים. טיפול פיזיותרפיה הכרחי במקרה שלך!

הטיפול הפיזיותרפי לאחר קרע בכתף מתמקד בהפחתת כאבים, שיפור טווחי התנועה של הכתף ותרגול עבודה נכונה ומאוזנת של שרירי הכתף. כל זה כדי שתוכל לתפקד טוב יותר ביומיום.

טיפולי הפיזיותרפיה שלנו מותאמים לך אישית וכוללים שיטות טיפול מגוונות לכאבי כתף וטיפול בקרע בגיד של הכתף :

קרע בגיד של הכתף יכול להיווצר לאחר פגיעה בודדת או כפגיעה כרונית עקב שימוש יתר ממושך עם יד מעל הראש (כמו בענפי ספורט או עבודות מסוימות). ככל שהגיל עולה, הפגיעה הופכת לנפוצה יותר.

טיפולי הפיזיותרפיה יכולים להקל על הכאב בכתף לצד חיזוק השרירים הרלוונטיים ושיפור התנועה של הכתף והזרוע.

טיפול פיזיותרפיה לכאבי כתף

בפגישה הראשונה נערוך ראיון ובדיקה גופנית בכדי להגיע לאבחנה לגבי מקור הכאבים. בהתאם למקור הבעיה ניבנה לך תכנית טיפולים אישית.

הפיזיותרפיסטים של פיזיוגרופ משלבים שיטות להפחתת כאב ולשיפור הטווחים יחד עם תרגילים לחיזוק השרירים ולהעלאת הסיבולת ובכך משפרים את יכולת ההתמודדות של הגוף עם הכאב.

בסרטון הבא תוכלו לתרגל בעצמכם כיצד להקל על כאבי כתף, איך לחזק את השרירים ולשפר את התנועה בכתף ובזרוע:

שיחת הכוונה עם נציג

השאירו פרטים ונציג מטעמינו ייצור איתכם קשר בהקדם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support