שיטות טיפול פיזיותרפיה

פיזיותרפיה היא תחום טיפולי רחב מאוד הכולל בתוכו מגוון רחב של שיטות טיפול. לכל תחום התמחות נדרשות שיטות טיפול שונות לחלוטין. זאת הסיבה המרכזית לבחירת פיזיותרפיסט המתמחה בבעיה הרפואית הספציפית שלך, ושיוכל להשתמש בשיטות הטיפול הנכונות עבור השיקום הספציפי שלך

שיטות טיפול פיזיותרפיה

אנו בפיזיוגרופ נתקלים יומיום באנשים הסובלים מפגיעות וכאבים שונים, המגבילים אותם בחיי היומיום ופוגמים באיכות החיים שלהם. זה מרגש לראות כל פעם מחדש, איך עם בניית תוכנית הטיפול המתאימה וההתמדה בה, אפשר להעלים את הכאב ולהתקדם קדימה לשגרת חיים מיטבית.

אנחנו רואים זאת כזכות גדולה ללוות אתכם ולהציע לכם אפשרויות טיפול מגוונות, המדויקות לבעיה ממנה אתם סובלים, במטרה לחזור לשגרת החיים ולשמור על איכות החיים שלכם. כדי לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר, אנחנו מקפידים להמשיך ללמוד ולהתעדכן בשיטות הטיפול החדשניות ביותר.

מה זה טיפול פיזיותרפיה

טיפול פיזיותרפיה מיועד לאנשים הלוקים במגבלה גופנית כלשהי או סובלים ממגבלה בתנועה ו/או מכאב שפוגעים באיכות החיים ובתפקוד שלהם.
מטרת הטיפול הפיזיותרפי היא להחזיר את המטופל לתפקוד מקסימלי בחיי היומיום.

טיפולי הפיזיותרפיה שלנו מותאמים לכם באופן אישי, בהתאם לצורך שלכם. אנחנו מציעים שיטות טיפול מגוונות הכוללות בין היתר:

במה מתמחים הפיזיותרפיסטים של פיזיוגרופ?

על מנת לאפשר למטופלים שלנו לקבל את הטיפול המיטבי, אנו מקפידים לבחור את הפיזיותרפיסטים המקצועיים והמנוסים ביותר. הם בעלי התמחויות וידע במגוון רחב של תחומים, ביניהם:

אם אתם אחרי ניתוח, חולים במחלה הגורמת למגבלה בתנועה, או סובלים מכאבים הפוגמים בתפקוד שלכם ובאיכות החיים שלכם, פיזיותרפיה היא לרוב המענה.
ישנה חשיבות רבה לקבלת טיפול מקצועי, יסודי ומותאם לכם ולצרכים שלכם. לכן ודאו שהפיזיותרפיסט שלכם מקצועי ומנוסה בתחום הספציפי ממנו אתם סובלים.

פיזיוגרופ היא רשת של פיזיותרפיסטים בפריסה ארצית בה תוכלו למצוא מכון הקרוב אליכם, או לקבל טיפול פיזיותרפיה עד הבית לנוחות מירבית, עם זמינות מיידית של תורים. אנו מקפידים שכל מטופל יקבל יחס אישי ופיזיותרפיסט מקצועי שנבחר בקפידה.
אנחנו עובדים עם הידיים והנשמה כדי שאתם תחזרו לחיים מלאים ככל הניתן ונטולי כאב.

* המאמר נכתב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.