fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2019 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. עוסק בשיקום לגיל השלישי, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, טיפול בכאבים ופציעות אורתופדיות. עבד במשך שנה במכון פיזיותרפיה פרטי שם עסק בעיקר בתחום האורטופדי - שיקום לאחר פציעות ספורט, טיפול בכאב, שיקום מניתוחים וכד׳. משנת 2023, עובד בשיקום בנאות התיכון אחראי מחלקה. עובד בעיקר במחלקת השיקום, ובמחלקת שיקום. סיעודי מורכב. עיקר השיקום בנאות התיכון הוא שיקום נוירולוגי מורכב לאחר אירוע מוחי, חולשה לאחרי ניתוחים ואשפוזים, שיקום לאחר נפילות ושברים. מבצע טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2019
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 10184351
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי לבנות מערכת יחסים עם המטופל, לעודד אותו, להתחשב במצבו, להסביר למטופל כמה הטיפולים חשובים. אני אוהב לראות את המטופלים שלי משתפרים וחוזרים לתפקוד הקודם שלהם. אני אוהב לעזור. אני משתדל שהטיפול יהיה כמה שיותר תפקודי ופעיל. מתמקד בהליכה, מדרגות ועצמאות ביומיום.
2סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
בתיה, שיקום מניתוח אורתופדי 07.06.2024

הגעתי לעבד עקב שבר באגן ובנוסף הייתי אחרי שני ניתוחים להחלפת פרקיי יריכיים, הוא ממש הקים אותי על הרגליים. עבד בן אדם זהב, נותן את כל כולו למטופל שלו ומתקדם לגמרי בקצב של המטופל, הוא דורש אבל לא מכריח. עבד מאוד אכפתי וקשוב לסביבה. אין לי מילים, כל כך נהניתי בטיפולים איתו, ממש מצאתי בו בן. ממליצה בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שמואל, שיקום מניתוח אורתופדי 07.06.2024

הגעתי לעבד לאחר ניתוח ברך שעברתי. עבד הוא מטפל מצויין, בחור מקסים. טיפל בי כמו בן. הוא נתן לי תרגילים והרגשתי שיפור משמעותי. ממליץ בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם עבד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px