fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2015 מטעם אוניברסיטת חיפה. ובוגרת תואר שני מטעם אוניברסיטת תל אביב. מרצה בקריה האקדמית אונו בנושא אנטומיה, פיזיולוגיה, קינזיולוגיה. פעילות גופנית בבריאות וחולי. עוסקת בשיקום מבוגרים, שיקום ילדים וטיפולים התפתחותיים. משנת 2015 עובדת בבית החולים אלין. שם עוסקת באבחון ושיקום ילדים הסובלים ממגוון רב של מוגבלויות גופניות מולדות ונרכשות. משנת 2017 עושה ביקורי בית מטעם ״צבר״ טיפול בילדים, מבוגרים, שיקום מניתוחים אורטופדיים, שיקום נוירולוגי. עובדת בטיפת חלב שם עושה אבחונים וטיפולים התפתחותיים. התזה שלה בתואר השני היא בנושא שליטה מוטורית בילדים עם שיתוקין מוחין.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2015
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 10134445
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
4סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
עומר, שיקום נוירולוגי 15.08.2023

הבת שלי עם גיליאן בארה, הייתה משותקת מכף רגל ועד ראש והבחורה הזאת פשוט החזירה את הילדה שלי על הרגליים. מירנה החדירה הרבה מוטיבציה בילדה שלי והעניקה לה יחס מיוחד וגם בימים שהיא הייתה בדאון היא ידעה להוציא אותה מזה, היא פשוט מעולה. היא ידעה ממש להגיע לילדה. האימונים היו לא קלים ועדיין, היום אני יכול להגיד שאני ממליץ עלייה ושהיא פשוט יוצאת מן הכלל. היא בן אדם מדהים, מקסים, עדין, נעים, סבלני מאוד וכיף לדבר איתה. מקצועית- היא יודעת להתאים את האימונים לאיזור שצריך אימון והיא יודעת מה היא עושה. היא לא נותנת להורים להתערב לה, היא עקשנית בדרך שלה והיא פשוט יודעת את העבודה, זה יתרון ענק בעניי! .אתם זוכים בנכס מטורף אם אתם מטופלים שלה, מעטים מאוד זוכים להמלצה כזאת ממני

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עודד, שיקום מניתוח אורתופדי 17.08.2023

קרעתי את גיד האכילס ועברתי ניתוח ושיקום ארוך. ייאמר לזכות מירנה שהיא עודדה אותי תמיד, הייתה שם בשבילי גם כשהייתי בתקופות דיכאון וגם כשרציתי לוותר היא לא עזבה אותי והייתה שם עבורי. היא מקצוענית לגמרי. הייתה לטובתי תמיד. מאוד נוחה וקשובה. היא מבינה מה היא עושה, התקדמתי מאוד וזה היה בזכות מגוון התרגילים שלה והתרגילים שהיא נותנת לעשות באופן עצמאי. היא ממש נחמדה ועם יחסי אנוש טובים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ג'וליה, התפתחותי לתינוקות וילדים 16.08.2023

הבנות שלי היו חולות בקורונה וקיבלו טיפולים בבית . מאוד נהניתי ממירנה היא חמודה ונעימה והכי חשוב היא מסבירה תמיד על הטיפול והיא מאוד מרגיעה במהלך הטיפול. היא תמיד הייתה מדברת עם הבנות שלי שבקושי היו מתקשרות ומסבירה על הטיפול. מירנה תמיד משבחת כשיש התקדמות וכשמצליחים בתרגילים. יש לה המון ידע היא מעולה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מירנה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px