fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2019 מטעם האוניברסיטה האמריקאית הערבית. בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, בלימודי תואר שני במנהל מערכות בריאות. עוסק בשיקום אורתופדי, טיפול בכאב, פציעות ספורט, שיקום נשימתי ושיקום לגיל המבוגר. עם סיום לימודיו התנדב במכון פיזיותרפיה וטיפול באנשים הסובלים מכאב, פציעות, שיקום אחרי ניתוחים וטיפול בגיל המבוגר. פיזיותרפיסט במועדון כדורגל מכבי אחי נצרת בליגה לאומית ובבני ריינה בליגת העל בכדורגל. הוא עצמו גם שחקן כדורגל ומכיר היטב את עולם פציעות הספורט.. כיום עובד בעמותת סיסטיק פיברוזיס ומספק טיפולי פיזיותרפיה נשימתיים לילדים בביתם. מציע טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2019
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 10185758
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי קודם כל להבין ולהכיר את הבנאדם שבו אני מטפל. אני מתחיל בזהירות ובהדרגה את הטיפולים. כשאני מסיים טיפול אני רוצה לדעת שטיפלתי כמו שצריך ושהמטופל קיבל את היחס היכ טוב שיש.
1סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
אשרף, נשימתי 25.06.2024

הגעתי למוחמד בעבור הבן שלי סובל מ- PCD בעצם לפיזיו נשימתי. מוחמד בן אדם מדהים, גם מקצועית וגם אישית. הבן שלי כל כך אהב אותו והתחבר אליו, הוא תמיד היה מגוון בשיטות טיפול שלו. זה בן אדם שקל להכניס הבייתה, מוחמד כל כך מקסים, קשוב, אכפתי, דואג, סבלני ומקצועי. הוא נתן לילד שלי הרגשה שיש על מי לסמוך, היה מגיע אלינו פעמיים שלוש בשבוע ונותן את כל כולו. בסופו של דבר מדובר בטיפול בילד קטן והרגשתי שהילד שלי נימצא בידיים טובות. ממליץ בחום!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם מוחמד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px