fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם האוניברסיטה האמריקאית בג׳נין. בעל רשיון משרד הבריאות. בעל נסיון קליני בבית חולים, מכוני פיזיותרפיה, קופת חולים, בתי אבות וביקורי בית. משנת 2021 עובד ב״ולדן קייר״ מרכז גריאטרי שיקומי בתל אביב. שם מטפל באנשים עם פגיעות נוירולוגיות, אורתופדיות ולאחר אשפוזים. עבד בבית החולים ״ברזילי״ באשקלון במחלקת שיקום אורתופדי במשך מספר חודשים. עובד בקופ"ח כללית בלוד - שם עוסק בעיקר בשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים, תאונות, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וכד. בשנת 2019 עבד במכון פיזיותרפיה פרטי המשרת את מבוטחי קופת חולים כללית. עובד בהווה ועבד בעבר במספר בתי אבות ביניהם: ״עטרת״ בבני ברק, ״ארבל״ מקבוצת מוריה בפתח תקווה. בבית האבות מנחה קבוצות, ועוסק בשיקום פרטני. עובד במחלקת תשושי נפש, מחלקה סיעודית אך גם עם אנשים ברמה תפקודית גבוהה יחסית.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2017
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 101510150
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני תמיד מקפיד לבדוק את המטופל ולהבין את מצבו התפקודי. בטיפולים אני שם דגש על התפקוד כך שאדם ישמור על עצמאותו יכולתו ככל הניתן. עם מטופלים צעירים יותר עם כאבים או לאחר ניתוחים אני עובד מנואלי עם הידיים וכמובן בשילוב תרגול ופעילות מותאמת.
14סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
סבינה, שיקום נוירולוגי 10.08.2023

אין לי מילים, אין לי מילים לתאר כמה שהבחור הזה הוא מדהים! קודם כל הוא בן אדם. היחס שלו לאמא שלי זה משהו שאי אפשר לתאר, מוחמד מקצועי, הוא בא ומחדש כל טיפול ומגוון בתרגילים, מדבר בצורה יפה עובד איתה כל כך יפה, נכחתי בכמה טיפולים ואני בטוחה שהוא אחד הטובים שפגשתי. אני מתה עליו, כל כך אכפת לו. הוא קובע שעה לטיפול ותמיד מעדכן לפני, הוא מסודר מאוד. חשוב שתדעו את זה, הפיזיותרפיסט הכי טוב, במקרה הזה אנחנו פוגשים הרבה מאוד והוא הכי טוב שפגשתי!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אנה, שיקום נוירולוגי 10.01.2024

סיימנו טיפולים עם מוחמד אחרי שיקום ארוך מכיוון שהעברנו את אמא לבית בלב, היינו שמחים להמשיך איתו אך לא יכולים. מוחמד פשוט תותח, אחד הטובים

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ורד, גיל השלישי וגריאטריה 26.06.2023

אנחנו מאוד מאוד מרוצים ממוחמד, הוא מיוחד במינו. גרם לאמא שלי ללכת בצורה יותר יציבה, המצב שלה השתנה באופן ניכר והוא פשוט מצוין!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מוחמד או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px