fbpx

פיזיותרפיסטית רצפת האגן

הגעת לשלב שאת רוצה לטפל בדבר הכי אישי שלך, מה שמשפיע לך על איכות החיים באמת? את רוצה להגיע למישהי שתוכלי לסמוך עליה, שתלווה אותך ותראה לך שאת יכולה לטפל בעצמך?
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

פיזיותרפיסטית רצפת האגן


דליפת שתן, כאבים או העדר תחושה בעת קיום יחסי מין, הם רק חלק מהסימנים לחולשה בשרירי רצפת האגן. פיזיותרפיסטית רצפת האגן תעזור לך להכיר את הגוף שלך, לגלות איך להשתמש נכון בשרירי רצפת האגן בכל פעילויות היומיום, להקל על הכאב ולהרגיש שוב חזקה וחפשיה.

מהי רצפת האגן

רצפת האגן מורכבת מ- 13 שרירים שונים וסוגרת את האגן מלמטה. יש בה 3 פתחים: פי הטבעת, פתח צינור השתן וכמובן הנרתיק.
התפקיד של רצפת האגן הוא להחזיק את כל אברי חלל האגן במקומם וכך לתמוך גם בשאר אברי חלל הבטן שמונחים עליהם. כשיש חוסר איזון בשרירים, כמו חולשת שרירי רצפת האגן או כיווץ יתר של שרירי רצפת האגן, יכולות להופיע תלונות על דליפת שתן, עצירות כרונית וכדומה.

השינויים ברצפת האגן

במהלך החיים הגוף שלך עובר טלטלות רבות, שגורמות לשינויים ברצפת האגן. ביניהן: הריונות ותקופת ההחלמה מהם, צלקות באזור הנרתיק שמכאיבות לך ומפריעות בהנאה שבקיום יחסי מין, היחלשות השרירים לאורך השנים ועוד.
השינויים עלולים לגרום לאי נוחות קלה, לדליפת שתן בעת צחוק או התעטשות, לכאבים בעת קיום יחסי מין, עצירות כרונית ואף לצניחה של ממש של אברי חלל האגן. האם שרירי רצפת האגן שלך שוב חזקים מספיק או שנחלשו? יתכן ו"חזרת לעצמך" אבל את פוחדת שמא תהיה לך שוב דליפת שתן במאמץ, שיעול או אפילו צחוק.
חשוב שתדעי שאת לא לבד! אחת משלוש נשים סובלת מסימפטומים דומים לשלך.
החדשות הטובות הן, שבעזרת טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן, תוכלי באמת לשים את חוסר הנוחות מאחוריך!

טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן

חשוב לנו שתביני מה קורה בגוף שלך. לכן כאשר תפגשי את הפיזיותרפיסטית שלך לראשונה, היא תסביר לך כיצד בנויה רצפת האגן ועל התפקיד שלה. היא תבצע בדיקה גופנית כדי להבין יחד איתך מה מקור הבעיה.
לאחר מכן הפיזיותרפיסטית תדריך אותך כיצד תוכלי לקדם את עצמך. תקבלי תרגול לבית והדרכה לגבי שנוי הרגלים.

פיזיותרפיסטית רצפת האגן

הפיזיותרפיסטיות שלנו הן בעלות תואר ראשון (לפחות) בפיזיותרפיה ועברו הכשרות מקיפות בכדי לקדם אותך. הן מלוות נשים במעגל החיים, בתקופת ההיריון ואחריה, מאמנות כושר ומדריכות פילאטיס. הן ידעו לטפל בך באופן אישי ולהוביל אותך שוב אל האישה שאת.

אני מבינה שיש חוויות לא נעימות שאת מעדיפה שלא לדבר עליהן, אפילו עם בן הזוג או הרופא שלך. מצד שני, חשוב שתטפלי בעצמך כבר עכשיו. המצב לא ישתפר מעצמו. להיפך, אם לא תטפלי בזה בהקדם המצב עלול להחמיר.

 אנחנו כאן איתך בתהליך וגאות בך מאוד שהחלטת לקחת את הטיפול בגוף שלך בעדיפות גבוהה.

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות