fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
מרפאה בעיסוק מוסמכת משנת 2012. בנוסף, בוגרת תואר שני בריפוי בעיסוק מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2016. עבדה במרכז השיקום ״בית בלב״ נשר במשך שנה - שם עסקה בשיקום נוירולוגי וגריאטרי. בהמשך, עבדה במרכז הרפואי ״שוהם״ במשך 9 שנים כמרפאה בעיסוק בתחום השיקום, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר ניתוחים ושברים, שיקום פיזיקלי וניהלה את תחום ההדרכה. עבדה בחברת ״ריקובריקס״ לשיקום נוירולוגי וניהלה את הקליניקות בסניף בנימינה וסניף תל אביב. משנת 2018 עובדת כעצמאית בביקורי בית. עובדת רבות עם מטופלים נוירולוגיים, לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון וטרשת, שיקום קוגניטיבי, שיקום לגיל השלישי וכו.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2012
מוסד לימודים: האוניברסיטה העברית, ירושלים
מספר רישיון: 14117436
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: מאוד משמעותי מבחינתי להבין מה מטופל עושה ואוהב ולמצוא את הדרך להתחבר לכך בטיפול באמצעות המקצוע שלי. אני משלבת את כל סל הכלים שרכשתי במהלך השנים, הרבה מהשיקום התנועתי של בובט, הרבה מעולם השיקום הקוגניטיבי וטיפול מוטורי.
2סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
תרצה, חולשה כללית 25.09.2024

הגעתי לניצן עם טרשת נפוצה, היא עוזרת לי בהמון דברים . תמיד זמינה לי, מקצועית ואדיבה. אין פעם שלא ביקשתי משהו והיא לא עזרה לי בו. היא מקסימה ומאוד אכפתית. אני מאוד ממליצה על ניצן, כל מי שיגיע אליה יזכה!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
יוסי, חולשה כללית 25.09.2024

אין מילים עליה ניצן מעולה! היא מקסימה ויש לה חשיבה מחוץ לקופסא, מקצועית, רצינית ועובדת טוב. מאוד התחברתי אליה והיא עזרה לי ועדיין עוזרת. אני מעריץ אותה וניצן אחת ויחידה

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם ניצן או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px