fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2021 מטעם האוניברסיטה האמרקיאית. בעל רשיון משרד הבריאות. עוסק בעיקר בשיקום אורטופדי, טיפול בכאבים, פציעות, ניתוחים. שיקום נורולוגי במסגרת ביקורי בית. משנת 2022 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי בו מטפל במגוון רחב של מטופלים במכון ובמסגרת ביקורי בית של קופת החולים. במשך 7 חודשים היה אחראי שירותי הפיזיותרפיה בבית אבות בית גבריאל (החלפה של חופש לידה). שם טיפל בבני הגיל השלישי, שיקום נוירולוגי, שיקום מורכב. במשך שנה וחצי עבד בתכנית מעגן לאיתור וליווי ילדים על הספקטרום בגנים. כיום לא עוסק בתחום.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2021
מוסד לימודים: האוניברסיטה האמריקאית הערבית
מספר רישיון: 10167970
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי שהטיפול יהיה יעיל ויקדם את המטופל. שיתוף הפעולה שלי עם המטופל חשוב מאוד להצלחה. גם הנוחות של המטופל. הטיפול שלי מתחלק בין טיפול מנואלי, חימום, מכשיר חשמל יחד עם תרגילים. אני משלב את כל המכשירים והשיטות כדי להגיע לתוצאות טובות בטיפול.
2סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
שדא, אורתופדי כאב ופציעה 07.03.2023

אני עובדת במלצרות והעבודה הפיזית גרמה לכאבי גב חזקים וגם כאבים ברגליים שממש הקשו עליי להגיע למשמרות ומאחר ואני סטודנטית העבודה הזו חשובה לי. הוא אדם ממש מקסים והרגיע אותי מאוד. עזר לי ומצבי השתפר. הוא מאוד זמין לי ומתי שצריכה כל שאלה יש לי מענה ממנו. הוא דואג לי מאוד ואני מרגישה בנוח איתו

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
היא, אורתופדי כאב ופציעה 07.03.2023

עברתי תאונה מאוד קשה. היה שבר בירך ובכתף. הוא עזר לי מאוד! יש לו ידיים של זהב! גם מקצוען וגם מאוד אדיב ורגיש. עזר לי לחזור ללכת כמו שצריך- התחלנו מטיפולים בבית ועברנו לקליניקה שהרגשתי כבר יותר טוב.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם מרון או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px