fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
קלינאית תקשורת מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2015. בנוסף, בוגרת תואר שני בלימודים קוגניטיביים של השפה מטעם אוניברסיטת תל אביב. עוסקת בעיקר בשיקום מבוגרים, שיקום נוירולוגי לאנשים לאחר אירוע מוחי, חבלות ראש, פרקינסון, בעיות בליעה, היגוי, שפה, שליפה, קול. עובדת במרכז הרפואי שהם בפרדס חנה משנת 2015. עובדת במחלקת שיקום, מחלקת מונשמים עם אנשים עם זונדה וטרכאוסטום, מחלקה פנימית. עובדת במחלקות סיעוד מורכב תומך בשוהם שם עוסקת בשיקום וטיפול פליאטיבי לקלינאיות תקשורת. בנושא הזנה בסוף החיים או טיפול תומך. וכן תחום התקשורת בסוף החיים אצל אנשים עם מחלות ניווניות הזקוקים לתקשורת תומכת חליפית. מרצה בנושא עבור משרד הבריאות. בתחילת דרכה עבדה 3 שנים במשרד החינוך עם ילדים. עבדה לתקופה במערך שיקום ביתי. אינה מקבלת מבוטחי מאוחדת באופן פרטי***
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2015
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 13132493
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי להיות מעודכנת בספרות המחקרית כדי להכיר כלים לקידום המטופלים. יחד עם זאת אני מאוד מחוברת לגישה שבה המטופל במרכז. אני בודקת עם המטופל והמשפחה את סדרי העדיפויות במטרות שאנו מגדירים. על סמך ההעדפות אני מתווה תכנית טיפול. הטיפול עצמו מאוד מותאם מטרות ואנו בוחנים אותן עם הזמן. כמובן שתרגול מאוד חשוב לתהליך הלמידה והצלחת הטיפול. חשוב לי לראות שהטיפול מביא ערך למטופל ושהטיפול משמעותי מבחינת השיקום או שימור מצבו.
5סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
ורה, שיקום נוירולוגי 29.03.2023

הגעתי ללימור מכיוון שעברתי אירוע מוחי וסבלתי מאפזיה. מצבי היה נורא והייתי מתוסכלת מהמצב. לא יכולתי לדבר שוטף ולא ידעתי לשייך צבעים ושמות של פירות או ירקות ואז הגעתי אל לימור. היא ממש עזרה לי, נתניה לי אסטרטגיות וכלים איך לעבוד עם קשיים בתקשורת ביום יום. הייתי מגיעה עם מחברת ורושמת את ההמלצות שלה. נתנה לי ביטחון והייתה בשבילי גם פסיכולוגית ופסיכיאטרית. יש לה יכולת של הבעה ושליפת כל הידע שלה ויש לה הרבה. היום אני מדברת שוטף ויכולה לשייך צבעים ודברים נוספים, ממש מודה שהכרתי אותה

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מיכאל, שיקום נוירולוגי 03.04.2023

אישתי כבר 30 שנים עם פרקינסון - בזמן האחרון עם החמרה, המצב לא ממש ירד אבל הדיבור שלה כן. לימור עשתה לה כל מיני שיעורים והביאה דברים וגם מחשב שאפשר לדבר דרכו. עזרה לה לדבר - זה עוזר לה מאוד. התחלנו לדבר איתה קצת! היא גם כמו פסיכולוגית שלה ויודעת לתקשר איתה - פשוט כמו תרופה בשבילה... אנחנו מבסוטים 100 אחוז ממנה. היא עזרה כמו שאף אחד לא עזר.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
חנה, שיקום נוירולוגי 02.04.2023

פשוט מהממת, מושלמת, ממש בכל המובנים. גם כאשת מקצוע וגם כאדם. יודעת ליצור קשר אישי עם כל אחד מהמקום שהיא מזהה ומהחוזקות שלו. לוקחת את העבודה איתה הביתה. בעלי הגיע אליה אחרי אירועים מוחיים - היא התחברה מהמקום של המוזיקה שהוא אהב. הלוואי וכולם יעבדו ככה בעולם שלנו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם לימור או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px