fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2019. בנוסף מדריך כושר, פילאטיס שיקומי ואומנויות לחימה. מטפל באנשים הסובלים מכאבים, לאחר ניתוחים, פציעות ספורט, חבלות, אשפוזים, חולי פרקינסון, דמנציה, אנשים לאחר אירוע מוחי. עובד משנת 2019 במכון הפיזיותרפיה של קופת חולים כללית ברמת השרון וכיום בקריית חיים. מנחה קבוצות תרגול לגיל השלישי ופעילות בונה עצם, סדנאות לחולי סכרת, פעילות גופנית מותאמת גיל ומצבים בריאותיים. עושה גם טיפולי בית מטעם קופת החולים. עבד הרבה עם מטופלי סי.אף בביקורי בית. בעבר עבד כשנתיים בגני תקשורת ומסגרות עם ילדים המאובחנים עם עיכוב התפתחותי מוטורי וצרכים מיוחדים.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2019
מוסד לימודים: אוניברסיטת תל אביב
מספר רישיון: 10156899
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי לתת למטופל את הכלים להתמודד עם מצבו, לשפר את התפקוד שלו ולהפחית כאבים. התפקוד דורש תשומת לב כאשר מטרת הטיפול היא שהמטופל יהיה כמה שיותר אקטיבי במסגרת היכולות שלו.
שפות:
4סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
רות, שיקום מניתוח אורתופדי 21.08.2023

נפלתי שלוש פעמים בשנה האחרונה. שברתי את צוואר הירך ברגל ימין ולאחר מכן בצד שמאל וגם עברתי ניתוח גב. ישי הגיע אליי אחרי הניתוח . בהתחלה הלכתי עם הליכון. בטיפולים עשינו תרגילים ואפילו טיול למטה בגינה. עשיתי טיפולים בעבר עם פיזותרפיסט אחר שלא הייתי מרוצה ממנו כי לא הגיע בזמן והיה פחות נעים. ישי סבלני, מקצועי, תמיד כיף איתו בטיפול, מתעניין וכל הטיפול מאוד חוויתי. הוא נחמד עוזר ומייעץ.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שושנה, אורתופדי כאב ופציעה 21.08.2023

ישי עזר לי מאוד. היד שלי גמורה, הגעתי עם שבר ביד אחרי חודש וחצי עם גבס. יש טיפל בי עם משקולות ועם מכשיר להפעיל את היד. הוא היה נעים, קשוב, סבלני, הוא באמת אישיות! בחור לבבי ונתן לי ביטחון. והוא טיפל גם בבעלי ואני ממליצה עליו בחום.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ליעד, אורתופדי כאב ופציעה 17.01.2024

הטיפול הראשון עם ישי היה טוב. בחור נחמד, נתן לי תרגילים והמלצות שאני מאוד מעריך את זה. אני כרגע לא ממשיך כי אני צריך לעשות בירור רפואי וצילומים להבין את פציעת הספורט יותר לעומק

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם ישי או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px