fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 1999. בנוסף מאמנת כושר ומדריכת פילאטיס מזרון ומכשירים. בשנת 2011 הקימה את אגף הטיפול של בית הלוחם באר שבע ושם עובדת עד היום. מטפלת בנכי צהל הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים, אישפוזים, קטיעה, פגיעות נוירולוגיות ואורטופדיות שונות. בעבר עבדה במשך שנתיים במרכז הרפואי סורוקה במחלקה האונקולוגית, כירורגית, אורטופדית, נשימתי. עבדה כפיזיותרפיסטית במכון פיזיותרפיה של קופת החולים במשך 10 שנים, שם גם הדריכה סטודנטים, העבירה קבוצות תרגול לשיפור שיווי המשקל, מניעת נפילות וקובצות הליכה. בנוסף, הציעה טיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל מטעם קופת החולים עם בני הגיל השלישי, פגיעות נוירולוגיות, אנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים ומצבים בריאותיים מורכבים. במשך 6 שנים הייתה ממלאת מקום מנהלת הפיזיותרפיה ביחידה להמשך טיפול ומעקב של שירותי בריאות כללית. החל משנת 2005 מורשית מטעם משרד הבריאות להמליץ ולהתאים טכנולוגיה מסייעת לניידות, כיסאות גלגלים וכד׳ ***לא קבלת ילדים***
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 1999
מוסד לימודים: אוניברסיטת בן גוריון
מספר רישיון: 1099278
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני מאוד מאוד מסופקת כשאני רואה התקדמות. אני מבינה שלא אצל כל מטופל זה אפשרי ויש אנשים שהתרומה שלנו היא בשמירה על מצב מיטבי. היום אני מבינה שגוף ונפש קשורים. אולי בזכות הנסיון והעבודה בבית הלוחם עם נפגעי פוסט-טראומה אני חושבת שהטיפול חייב לשלב גם שיח ואת הראייה של המטופל ומטרותיו. חשוב תמיד לעבוד לעבר המטרות של המטופל והדברים החשובים לו.
איזורים לביקורי בית: כל המיקומים
42סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
אמיל, שיקום נוירולוגי 22.05.2022

יעל ממש טובה, היא יודעת את העבודה. אנחנו משווים עם מטפלים אחרים שניסינו דרך הקופה ומרגישים את ההבדל. אבא שלי עבר אירוע מוחי לפני מספר חודשים ואנחנו רואים שיש שיפור. הוא מרים את הרגל, הולך עם הליכון אמות ותמיכה. הוא עושה כל יום טיפול עם יעל ובזכותה יש שיפור.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אסתר, שיקום נוירולוגי 29.08.2022

אמא שלי בת 70 עברה לפני שנה וחצי תאונה ונפגעה בשתי הרגליים, ועברה סדרת ניתוחים. הטיפולים עם יעל טובים, אמא שלי מרוצה ממנה. יעל מאוד חמודה ואמא אהבה את הגישה שלה, אפילו סיפרה לי שרואה התחלה של שיפור במצב הרגליים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אמיל, שיקום נוירולוגי 06.06.2023

יעל מקסימה ומקצועית מאוד. אבא עבר אירוע מוחי והיא עובדת איתו יפה. המטרה היא לשמור על איכות החיים שלו, לעזור לו. אנחנו רואים שיפור במעברים מהמיטה לכיסא ובדברים קטנים בבית. אבא גם מתרגל כל יום לפי ההנחיות שלה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם יעל או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px