fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
מרפאה בעיסוק מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2019. סטודנטית לתואר שני בנוירוביולוגיה וזיכרון. עובדת בבי"ח רמב"ם משנת 2022 במחלקות נוירולוגיה, נוירוכירורגיה ובמרפאת ריאות - שיקום טרום השתלה. במסגרת עבודתה, מבצעת הערכות למטופלים לאחר פגיעות נוירולוגיות ופגיעות ראש טראומטיות, הערכות תפקודיות וקוגניטיביות, הערכות לשיקום וטיפולים שוטפים. בנוסף, במרפאת ריאות- דגש על תפקוד במסגרת המחלה, מוכנות להשתלה ולחיים לאחר מכן, הערכות קוגניטיביות תפקודיות וטיפולים לפי הצורך. בעלת שנה נסיון בשיקום נוירולוגי ואורטופדי במרכז שיקומי גריאטרי גולדן קיר תל אביב. שם טיפלה באנשים לאחר פגיעות נוירולוגיות ולאחר תאונות ואו החלפת מפרקים. בתחילת דרכה עבדה במפעל מוגן אופק תעשיות, שם טיפלה במתמודדי נפש בעולם התעסוקה.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2019
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 14154422
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: מאוד חשוב לי לדעת מה היה מצב האדם לפני האירוע כדי לדעת להציב מטרות. לאחר הערכות מקיפות אני מסתכלת על המטרות עם המטופל. המטרה היא תמיד לשפר את התפקוד היומיומי, חשוב שהמטרות יהיו ברות השגה וברורות למטופל. חשוב שהעשייה תהייה מוחשית כדי לראות תוצאות. אני עוסקת רבות בהדרכת המשפחה ומהטופל כדי שיוכלו לתרגל יחד ולהשיג תוצאות מירביות.
1סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
סוניה, שיקום נוירולוגי 09.10.2023

מבסוטים מאוד על ג׳ומאן. נראה שיש חיבור בינה ובין ההורים של אשתי וזה מה שחשוב. כמובן ברמה המקצועית אני מרגיש שאנחנו בידיים טובות

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם גומאן או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px