fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
מרפאה בעיסוק מוסמכת, בעלת תואר ראשון מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2014 ותואר שני מהאוניברסיטה העברית. עובדת משנת 2014 בבית החולים השיקומי "רעות" בתל אביב. במהלך השנים עבדה במגוון מחלקות ב״רעות״ עם מטופלי פגיעות ראש קשות, פגיעות אורטופדית הפרעות נוירולוגיות, גריאטריה, טיפול במחלקות סיעודי מורכב, טיפול בכאב כרוני, מטופלים מונשמים ופליאטיבים וכן טיפול בילדים מונשמים. בעבודתה בבית החולים השיקומי ״רעות״ הייתה אחראית מחלקת נפגעי ראש שנתיים, אחראית מחלקת ילדים שנתיים, וכיום אחראית מחלקת צעירים הכוללת אוכלוסייה אורטופדית ונוירולוגית. בעבר עבדה בקליניקה פרטית להתפתחות הילד- ילדים בגילאי 4-11 במשך שנתיים. עבודה על כתיבה, תפקוד, חיזוק חגורת הכתפיים והיציבה וכד׳.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2014
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 14127522
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי מאוד לעבוד עם המטופל בגובה העיניים. אני משתפת את המופל בלבטים, מחשבות על הטיפול. חשוב לי פסיכו-אדיוקציה: מה קורה בטיפול, חשיבות הטיפול, הבנה של התהליכים בגוף וכד׳. אני אוהבת עבודה מנואלית עם הידיים. אני עובדת הרבה בשיטת בובט. כמובן שאני מייחסת גם למצב הרגשי של המטופל, מחברת מה קורה מבחינה רגשית, מנטלית וגופנית. אני אוהבת לתת גם עבודה עצמית למטופל. עבודה מגוונת ומותאמת למטופל.
שפות:
2סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
יעל, שיקום נוירולוגי 24.04.2023

בעלי התחיל בטיפולי ריפוי בעיסוק מכייון שהוא נכה 100 אחוז בעקבות 2 אירועים מוחיים. ברכה מאוד נחמדה, הגיעה והייתה מאוד ממוקדת למטרות. היא בעלת ידע ומרפאה בעיסוק ממש טובה, הוא עובד איתה בשיתוף פעולה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אלון, שיקום כף יד 17.05.2023

רוצה לשקם את היד בעקבות שבר ביד שמאל. היה טיפול מעולה עם ברכה! התרשמתי לטובה לגמרי!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
רוצים לתאם עם ברכה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px