fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2013, בעל רשיון משרד הבריאות. בוגר תואר שני בניהול פארמה ומערכות בריאות. עוסק רבות בשיקום נוירולוגי, בני הגיל השלישי ושיקום אורטופדי. עבד במשך 3 שנים במוסדות של הרווחה באשקלון: בהוסטלים של אקים ומרכז יום לקשיש באשקלון. במשך שנתיים עבד במרכז השיקום ״יד ביד״ בכפר ורדים שם טיפל באנשים לאחר ניתוחים אורטופדיים, אנשים עם ירידה תפקודית, מטופלים עם פגיעה נוירולוגית - פרקינסון ואירוע מוחי. ניהל את שירות הפיזיותרפיה בבית אבות פרח לחיים במשך שנתיים. עובד כיום בבית אבות של קיבוץ גינגר עם בני הגיל השלישי ובבית אבות ״הספרדי״ בחיפה. עוסק בשיקום ביתי ומגיע לטיפולי פיזיותרפיה עד הבית לבני הגיל השלישי, מטופלים נוירולוגיים, אנשים לאחר ניתוחים ואישפוזים, חיילים הזקוקים לשיקום בבית ונכי צהל.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2013
מוסד לימודים: אוניברסיטת אירביד בירדן
מספר רישיון: 10124434
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: חשוב לי מאוד מבחינה אישית שהמטופל שלי יהיה שבע רצון מהטיפול. זה מה שמניע אותי. יש שוני בין האוכלוסיות ואני מתאים את עצמי לאדם שמולי. אני תמיד מחפש לעשות כמה שיותר עם המטופל, לקדם אותו, ולהשיג תוצאות ביומיום.
15סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
יקטרינה, שיקום נוירולוגי 02.03.2022

באסל קודם כל בא לעבוד, בא עם רצון לעזור, מקצוען אמיתי!! הוא מתחיל טיפול כשקודם כל נותן לך תחושה של אמון, שיש פה על מי לסמוך. יש לו ידיים זהב, תמיד מגיע בזמן, משקיע מעצמו את המקסימום ולא עושה את המובן מאליו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
לוטפי, אורתופדי כאב ופציעה 07.03.2022

באסל הוא בן אדם לפני הכל! הוא מאמין במקצוע שעוסק בו, נותן את הנשמה למטופל, עובד מהלב ולא מוותר. אני והמשפחה מאוד נהנינו מהמקצועיות והאיכות של העבודה. הוא פשוט יוצא דופן ברמה מאוד גבוהה!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מונדר, שיקום מניתוח אורתופדי 07.03.2022

באסל בן אדם מקסים, הוא נאמן לעבודה שלו. אני עשיתי ניתוח להחלפת ברך, ואחרי הניתוח הוא נשאר איתי עד שהחלמתי. באסל היחידי שעלה על זה שיש לי דלקת, אפילו הקופת חולים לא עלתה על זה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם באסל או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px