fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2020. בנוסף מדריך כושר, מדריך שחייה ומדריך פילאטיס. עובד בבית החולים איכילוב, כפיזותרפיסט באשפוז יום שם עובד עם מטופלים אורתופדים לאחר ניתוחים ותאונות, מטופלים נוירולוגים עם חבלות ראש, אירוע מוחי ופרקינסון. בנוסף, אחראי על שיקום אונקולוגי - קבוצות למחלימים וחולים. כמו כן, פיזיותרפיסט ביחידה לטיפול נמרץ כללי ועוסק רבות בטיפול פיזיותרפיה נשימתי. במקביל עובד בחדר כושר עם ילדים ונוער עם בעיות נוירולוגיות ומוטוריות במרכז ״ספיבק״ של עמותת איל״ן. פיזיותרפיסט פרטי בבית הלקוח.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2020
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 10163670
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: דבר ראשון כשאני מגיע לטיפול, אני מקדיש את הזמן להיכרות וביצוע מבדקים מעמיקים חשוב לי כבר להתחיל בתרגול כדי לראות את המסוגלות של המטופל וכדי שיוכל לתרגל בין הטיפולים ולהמשיך להתקדם. אני מאמין גדול בתרגול ועשייה ולכן נותן תמיד הנחיות. אני מאוד מתאים את עצמי למטופל, ליכולות שלו ולמטרות החשובות לו. אני משלב רבות מעולם הפיזיותרפיה, הכושר והפילאטיס.
שפות:
19סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
רבקה, שיקום מניתוח אורתופדי 02.07.2023

מצבי הרבה הרבה יותר טוב, אילן מעולה ואין כמוהו! אין לי מילים אחרות לתאר את מה שהוא עשה עבורי. אם הוא לא היה עובד איתי כמו שהוא עבד איתי, לא הייתי קמה על הרגליים. מודה לו על הדרך שבה הוא עזר לי!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עדה, אורתופדי כאב ופציעה 23.03.2022

אילן הוא פשוט מקסים! עברתי פריקה בשתי הפיקות ברגליים, 3 רופאים כבר ייעדו אותי לניתוח ואילן פשוט מנע את זה! כל השרירים שלי ברגליים התחזקו, וחזרתי ללכת כמו קודם הוא גם לימד אותי לנהל את הכאב.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
מרים, שיקום נוירולוגי 19.06.2023

אילן ברמה ממש גבוהה, לא נתקלתי בכזה מטפל. הוא מטפל עם הרבה סבלנות ויצירתיות, משהו מדהים! כל פעם נותן תרגילים אחרים ודברים חדשים. באמת לא רואים דברים כאלה. הלוואי וכל המטפלים היו כמו

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם אילן או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px