fbpx

פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת מומלצים עם הכשרה בהכשרות בתחום האוטיזם

  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע

נועה

פיזיותרפיסטים הוד השרון

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2017, מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2017 עבדה ב״עלה נגב״ במחלקת השיקום וגם בבתי הספר והגנים עם ילדי החינוך המיוחד. משנת 2018 עוסקת רק בתחום הילדים. עובדת במשרד החינוך עם גילאי גן 3-6, בנוסף עבדה ביחידה התפתחותית של מרכז לגיל הרך. עבדה בעמותת אחיה (בבני ברק) ביחידה להתפתחות הילד. משנת 2021 עובדת במכון התפתחות הילד בקופת החולים עם תינוקות ופעוטות בגילאי 0-5. מקבלת בקליניקה בעיקר ילדים ותינוקות בגילאי 0-4 בגלל המרחב בקליניקה.

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
0 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

אפרת

פיזיותרפיסטים מודיעין-מכבים-רעות

פיזיותרפיסטית משנת 2004 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה בתחום השיקום באוניברסיטת בן גוריון. בנוסף מטפלת בעקמת בשיטת שרוט. וכן מדריכה קליניקת לסטודנטים לפיזיותרפיה. עוסקת רבות בתחום השיקום הנוירולוגי לילדים עם סי.פי, שיתוק מוחין ותסמונות. וכן בתחום התפתחות הילד ושיקום ילדים. משנת 2005 עובדת בגן שיקומי משי בירושלים. בנוסף עובדת במעון ״סולם״ בלוד. בעבר עבדה בגן לילדים עם לקויות שמיעה. מטפלת במנעד רחב של תחומים בהתפתחות הילד עם ילדים מגיל 0 עד 18. גם בטיפולים התפתחותיים סטנדטיים, טיפול בטורטיקוליס, טונוס נמוך וכד. בנוסף מטפלת גם בילדים עם תסמונות מורכבות לאורך חייהם. בתחילת דרכה עבדה שנה בבית החולים שיבא תל השומרבמחלקת אשפוז יום שיקומי. ולפני כן בבית הלוחם בתל אביב.

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
5 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

מיכל

מרפאים בעיסוק תל מונד

בוגרת תואר ראשון בריפוי בעיסוק מטעם אוניברסיטת חיפה משנת 2009, ותואר שני בהתפתחות הילד משנת 2015. בנוסף, מאבחנת דידקטית ומתמחה בהוראה מותאמת. עבדה בקופת חולים מכבי במכון להתפתחות הילד של מכבי במשך 11 שנים. במקביל עבדה בגנים לילדים עם עיכוב התפתחותי ובגני תקשרות. עבדה גם במשרד החינוך. מטפלת בילדים מלידה עד גיל 9. עוסקת באבחון וטיפול בילדים עם עיכובים התפתחותיים בתחומים שונים: קשיים מוטוריים, ויסות חושי, גרפומוטוריקה וכתיבה, תפקודי יומיום, משחק והתארגנות, קשיי תקשורת, קשיי קשב וריכוז, הכנה לכיתה א'. מטפלת בילדים ופעוטות מהגיל הרך ועד גילאי ביה"ס יסודי. בנוסף מנחת קבוצות, מדריכה סטודנטים וצוות חינוכי ומדריכה לעיסוי תינוקות.

טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
0 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

מנאל

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2007 מטעם אוניברסיטת ירדן, בעלת רשיון משרד הבריאות, בנוסף הידרותרפיסטית. עובדת בדיור מוגן, ובית אבות בחיפה עם בני הגיל השלישי. עובדת גם במעון עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים בנוסף, מציעה טיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית המטופל לאנשים לאחר ניתוחים, אשפוזים ממושכים, בני הגיל השלישי, חולשה כללית, שיקום נוירולוגי בשלב הכרוני, הפחתת כאבים, עבודה על שיווי משקל וחיזוק. מגיעה לבתי מטופלים חולי cf לטיפולי פיזיותרפיה נשימתיים. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

ביקורי בית
★★★★★
★★★★★
7 ממליצים
מידע נוסף והזמנה

אלי

פיזיותרפיסטים מזכרת בתיה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת בן גוריון משנת 2006, ותואר שני בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2012. בנוסף, מטפל ברפואה סינית (טווינא, צמחי מרפא, דיקור). בעל נסיון עבודה עשיר ומגוון החל ממרכזי שיקום, עובדה עם מבוגרים, ילדים, טיפוים בקופת חולים, עבודה עם נכי צה״ל, והרצאות. עבד מספר שנים במכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי עם אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאב, שיקום נוירולוגי וטיפולים נשימתיים. במשך כשנתיים עבד במחלקת השיקום ב "בית הדר" אשדוד עם אנשים אחרי אירועים מוחיים, מאובחני פרקינסון, לאחר פגיעות ראש. ואורטופדיה ובמחלקת מונשמים. . בשנים האחרונות עובד עם נכי צה"ל- אנשים עם פגיעות ראש, פגיעות חוט שדרה וטיפול בכאבים. במשך 6 שנים היה פיזיותרפיסט של גן לילדים עם צרכים מיוחדים מטעם העמותה לילדים בסיכון ועבד שנים במכון המתמחה בטיפול בילדים- עם ילדים מסורבלים, ילדים עם שיתוק מוחין, ילדים על הספקטרום האוטיסטי כיום, בעל קליניקה פרטית במזכרת בתיה ומטפל גם בבתי המטופלים- אנשים עם פרקינסון, לאחר אירועים מוחיים, שיקום תפקודי לאוכלוסיה מבוגרת, שיקום אורטופדי לאחר ניתוחים וטיפול בפציעות ספורט. שימש במשך מספר שנים כמרצה בבית הספר ווינגייט . מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

ביקורי בית טיפול בקליניקה
★★★★★
★★★★★
54 ממליצים
מידע נוסף והזמנה