פיזיותרפיה פתח תקווה

טל

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2016 מטעם אוניברסיטת אריאל. בעלת ניסיוו עשיר בטיפולים אורתופדיים לאחר ניתוחים, פציעות, חבלות, טיפול בגיל המבוגר ולאחר אשפוזים. במשך 6 שנים עבדה בקופת חולים מכבי בבני ברק. שם טיפלה במכון הפיזיותרפיה טיפולים פרטניים, הנחיית קבוצות פעילות לנשים ונערות וכן הגעה לבית המטופל לשם שיקום ביתי. לפני כן עבדה כשנתיים בקופת חולים לאומית בירושלים ובית שמש. בשנת 2023 החלה לעבוד במשרד החינוך עם ילדים בגילאי 3-4 במסגרות החינוך המיוחד.

סלעית

מרפאים בעיסוק פתח תקווה

מרפאה בעיסוק מוסמכת משנת 2016 מטעם הקריה האדמית אונו. בוגרת תואר שני בחברה ואומניות ותעודה בהנחיית קבוצות. עוסקת בתחום שיקום נוירולוגי, שיקום כאב, שיקום אורתופדי, אונקולוגי ושיקום מרחוק. עובדת במרכז השיקום שיבא שבתל השומר במחלקת אישפוז יום כאב ובשיקום כאב אונקולוגי. בנוסף, עבדה 5 שנים בחברת ״צבר״ במערך השיקום הביתי עם מטופלים אורטופדיים, נוירולוגיים, אונקולוגיים, ירידה תפקודית, הגיל השלישי. **פנויה לטיפולים פרטיים רק ימי חמישי**

רודד

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2022. במשך 3 שנים עבד כסגן פיזיותרפיסט של הפועל פתח תקווה. משנת 2022 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי, שם מלווה מטופלים לאחר ניתוחים, אשפוזים, תאונות, טיפול בכאב ושיקום. בנוסף מדריך קפוארה. עובד המון עם ילדים ונוער בתחום זה. מגיע לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל וכן מקבל בחדר טיפולים בביתו.

ויקה

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2012מטעם אוניברסיטת תל אביב. עובדת משנת 2018 במערך שיקום ביתי צבר - בשיקום אורטופדי, שיקום נוירולוגי, הוספיס בית, שיקום לאחר אשפוז ממושך וטיפולים פרטניים לטיפול בכאב ושיקום. עבדה במשך שנתיים במעונות מכבי בתל השומר - בשיקום גריאטרי. במשך 7 שנים עבדה במספר מוסדות סיעודיים בפתח תקווה.

יוגב

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם מכללת צפת משנת 2016. עבד 5 שנים בבית החולים תל השומר בשיקום נשימתי ובמרפאת צעדים בשיקום נוירולוגי של נפגעי חוט שדרה, חולי פרקינסון, שבת מוחי וכד׳. במשך 5 שנים עבד בקופת חולים לאומית במכון הפיזיותרפיה ובביקורי בית. עובד קרוב לשנתיים במרכז גריאטרי שיקומי – בשיקום יום ״נאות המושבה״. שם מלווה מטופלים אורטופדיים, נוירולוגיים ובני הגיל השלישי. עובד בדיור מוגן ברמת החיל שם מטפל באנשים הסובלים מכאבים כיום מקבל מטופלים במכון פיזיותרפיה פרטי בפתח תקווה. עוסק רבות בשיקום מניתוחים, טיפול בכאב, וטיפול בסחרחורות.

דר-פאדי-מומחה-פנימאי

רופאים נתניה

רופא מומחה ברפואה פנימית. מגיע לטיפול עד הבית תוך 48 שעות. נסיון רב בעבודה במיון ,מחלקה פנימית ובטיפול נמרץ פנימית וטיפול נמרץ לב. רופא טיפול נמרץ לב, התעסקות עם חולים מורכבים מאד מבחינה קרדיאלית ובעיות אחרות. רופא במחלקת שיקום הלב בבית החולים לניאדו , שכולל אישור חולים להתחלת שיקום לבבי. .רופא מחלקה פנימית, רוב ההתעסקות עם מטופלי קהילה והאוכלוסיה הגריאטרית ידע רב בהתעסקות עם חולי טראומה ופוליטראומה. עבודה במחלקת קורונה עם חולים קשים ומורכבים בגל הראשון 05/2020. .עבודה בטיפול נמרץ קורונה בשנת 2021 במשך 6 חודשים ניקורים פליאורלים ופריטוניאלים ופריקרדיאלים ( חירום) הנשמת חולים שזקוקים לכך.. נסיון בטיפול פליטיבי. מרצה סטודנטים לרפואה במחלקות הפנמיות.

רופא-מוסמך

רופאים נתניה

רופא עד הבית – תוך 48 שעות – בכל הארץ, עם אפשרות לייעוץ טלפוני תוך 30 דקות!! רופא בעל רשיון ממשרד הבריאות המוסמך לחדש מרשם תרופתי, אבחון מצב ודגלים אדומים, הפניה למיון ומתן ייעוץ להמשך טיפול. בביקור רופא עד הבית ניתן לבצע בדיקה פיזיקאלית הכוללת: סימנים חיוניים – מדידת לחץ דם, דופק, קצב הנשימה וחום הגוף, משקל, גובה הערכה כללית – הופעה חיצונית, בדיקה נוירולוגית ואורתופדית, אומדן מצבו הנפשי של המטופל, התמצאותו בזמן ובמקום, מבדק חושים(רגישות לחום, קור ואור) ובדיקת רפלקסים. התבוננות בעור, שיער וציפורניים – הערכת מצב העור, שלילת מחלות עור וגידולי עור, תגובת העור לשינויי טמפרטורה,מצב של השיער והציפורניים, שינויי צבע, מבנה הציפורן ועוד ראש וצוואר – האומדן כולל חבלות ראש מן העבר, צלקות, מישוש ובדיקת בלוטות לימפה צוואריות, הקשבה לקול, בדיקת חלל הפה, מישוש בלוטת התריס, בדיקת עיניים ואוזניים, בדיקת אף וסינוסים ע"י ניקוש ובדיקת גרון. גב- התבוננות וניקוש לאורך הגב בית החזה – ניקוש והאזנה לריאות, האזנה ללב – שלילת שינויים בתפקוד לבבי.

אחות-פרטית

אחות פרטית נתניה

שירותי אח או אחות פרטית עד הבית - בכל הארץ - תוך 48 שעות ועם גיבוי של רופא כונן!! ✅ התמחות מדויקת: אח או אחות עם התמחויות והכשרות ספציפיים לבעיה הרפואית שלך ✅ בקרה מתמדת: פיקוח מלא על איכות הטיפול ורמת השירות שקיבלת ✅ קלות ויעילות: מציאת המטפל המדויק ביותר עבורך וזימון תור ב 5 דקות ✅ תורים מידיים: שירותי סיעוד וטיפול עד הבית בפריסה ארצית ובזמינות מיידית ✅ צוות האחים והאחיות שלנו נמצאים בפיקוח וליווי של רופא כונן ניתן גם להזמין אח או אחות להשגחה לילית בבית חולים או כל מוסד שיקומי אחר: אח או אחות יכולים לטפל במטופל מונשם, לבצע סקשיין, וכמובן לבצע את כל פעולות הסיעוד הנחוצות - כולל הורדה מהמיטה לכיסא (ולהפך), שינויי תנוחה במיטה, מתן טיפול תרופתי כולל אינפוזיה.

אלירן

פיזיותרפיסטים פתח תקווה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2019 מטעם אוניברסיטת אריאל. בנוסף, מדריך חדר כושר. עוסק בשיקום פציעות ספורט, שיקום מניתוחים, טיפול בכאבים, פציעות, סחרחורות ובעיות במפרק הפה והלסת. עובד כפיזיותרפיסט פרטי במכון פיזיותרפיה שנמצא בתוך חדר כושר. בנוסף עובד במכון הפיזיותרפיה של קופת חולים מכבי, ובעבר שנתיים בקופת חולים כללית. טיפולי הקופה כוללים הנחיית קבוצות תרגול להפעלה כללית, כאבי צוואר, כתף, גב. עסק גם בטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל במסגרת טיפולי הקופה - שם עסק בשיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי, שיקום לאחר אשפוז ממושך וכד׳

גיל