fbpx

טיפולי פיזיותרפיה בזמינות מיידית – שיקום משרד הביטחון

נפצעתם בשירות הצבאי ועברתם שיקום רפואי? מה צריך לעשות ביום שתשתחררו הביתה מאשפוז? איך תוכלו לדאוג להמשך הטיפולים הרפואיים אצלכם בבית מבלי להפסיק את רצף הטיפולים? ומה הבעיה העקרית במאגר הספקים הרשמי של משרד הביטחון? כל התשובות מרוכזות כאן במאמר זה
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

שיקום משרד הביטחון

שיקום משרד הביטחון – פעמים רבות פונים אלינו נפגעי ופצועי צה״ל בבקשה לטיפולי פיזיורתפיה בביתם. בין אם מדובר בשיקום לאחר ניתוח או בעקבות אירוע רפואי אחר, אגף שיקום נכים במשרד הביטחון אחראי על שיקום נכי ופצויי צה״ל – ומשתדל לעשות את עבודתו נאמנה. הבעיה העקרית היא בבחירת המטפל הנכון עבורך. כזה שמתמחה בפציעה הספציפית שלך, שיוכל להגיע אליך הביתה בזמינות מיידית ושיוכל לשמור על רצף טיפולים לטווח הארוך.

במקרים רבים, משרד הביטחון מפנה למאגר המטפלים הכללי, אבל מאגר זה לרוב אינו עדכני: מטפלים רבים שינו זה מכבר את אזורי הטיפול שלהם, הזמינות שלהם לטיפולים לא ברורה ואין משובים ממטופלים אחרים לגבי טיב הטיפול איתם. בנוסף, במאגר חסר הפירוט על הניסיון הקליני והכשרות הפיזיותרפיסטים – ואלו הם מרכיב קריטי בבחירת המטפל הנכון עבורך, שיוכל לשקם את הפציעה הספציפית שלך.

האם באמת יש צורך להתקשר לכלל המטפלים במאגר של משרד הביטחון ולקוות שפיזיותרפיסט יוכל לטפל בנו בזמינות מיידית?

ממש לא! בדיוק בשביל זה הקמנו את פיזיוגרופ – נבחרת פיזיותרפיסטים מומחים הפרוסים בכל הארץ. אנחנו מאגדים מעל ל 250 פיזיותרפיסטים מומחים ואנחנו גם ספק רשמי של משרד הביטחון. הזמינות שלנו מיידית בכל מקום בארץ! הכי חשוב: אנחנו דואגים תמיד לוודא שהניסיון הקליני והתמחויות הפיזיותרפיסט רלוונטיות לפציעה ולרקע הרפואי של כל מטופל.

אין צורך לבצע אינספור שיחות טלפון קרות עם מטפלים שכלל לא מכירים. טלפון אחד אלינו ואנחנו נדאג לכם. טיפולי פיזיותרפיה אצלינו זאת שליחות מהמעלה הראשונה ויש לנו את הכלים לספק אותם בכל מקום בארץ ובזמינות מיידית.

מהם הצעדים בבחירת פיזיוגרופ ספקים של משרד הביטחון

נשמח לסייע לך לתאם טיפולי פיזיותרפיה בבית כספקים של משרד הביטחון לשם כך ישנם מספר צעדים:

  1. חברת פיזיוגרופ מופיעה ברשימת הספקים של משרד הביטחון תחת ״נועה בן שטרית״, מייסדת פיזיוגרופ בריאות ושיקום. 
  2. שילחו אלינו הפניה של הרופא המוסמך באגף שיקום נכים. על ההפניה צריך להיות כתוב ״הפניה לטיפול פיזיוטרפי בבית״.
  3. ההפניה צריכה לצאת על שם ״נועה בן שטרית״ מספר ספק: 0011023229 ותכלול את הפרטים הבאים:
    1. פרטי הזכאי
    2. תקופת תוקף ההפניה
    3. סוג הטיפולים (פיזיותרפיה בבית)
  4. לאחר קבלת ההפניה, נוכל לתאם לך את הטיפולים עם הפיזיותרפיסט המדוייק ביותר לצרכיך. כמובן בהתאם להעדפות שלך ועל סמך הרקע הרפואי שלך.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת. המשרדים שלנו פתוחים ימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 – 19:00 ביום ו׳ בין השעות 9:00-13:00. צרו קשר כבר עכשיו ונוכל להדריך אתכם בתהליך השיקום שלכם – שלב אחר שלב 👈

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

*שים לב, טיפולי הפיזיותרפיה המאושרים אצלנו ע״י אגף השיקום הם בבית המטופל בלבד ואינם כוללים טיפולי פיזיותפיה לרצפת האגן, טיפולים לימפתיים, טיפול בגלי הלם או טיפול בסחרחורות.

שיקום משרד הביטחון

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

שיחת הכוונה עם נציג

השאירו פרטים ונציג מטעמינו ייצור איתכם קשר בהקדם.

כתבות קשורות