fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2017 מטעם אוניברסיטת אוניברסיטת חיפה. בנוסף מאמן כושר מטעם מכללת הג׳ימנסיה. עוסק בשיקום פציעות ספורט, שיקום אורתופדי, שיקום מניתוחים וטיפול בכאב בעל נסיון תעסוקתי כפיזיותרפיסט בקופ"ח מכבי, מכבי חיפה באקדמיה לכדורגל מנהל את המחלקה, מכון פיזיותרפיה פרטי, וכן בעבר פיזיותרפיסט של נבחרת כדור יד. בעל הכשרות בשיקום אתלטים וספורטאים, דיקור מערבי, אימון גופני, התאמת מדרסים ביציקת גבס. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2016
מוסד לימודים: אוניברסיטת חיפה
מספר רישיון: 10144611
מיקום הקליניקה: קרית אתא
קרית אתא
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: חשוב לי מאוד היחס האישי, ליווי צמוד, מעטפת רגשית ולא רק הפיזית ולכן הטיפולים הם אחד על אחד. אני דקדקן ברמות היסטריות ולכן המקצועיות קריטית עבורי. כשמטופל מגיע אלי מבחינתי זה כמו ניתוח ואקפיד על כל פרט ופרט. הליווי אצלי מאוד משמעותי עבורי, אני פרפרציוניסט לטוב ולרע, הולך לישון עם החשיבה על המטופלים וקם עם זה בבוקר
שפות:
28סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
בר, אורתופדי כאב ופציעה 17.06.2020

מעבר לזה שהוא מקצועי וטוב הוא גם ממש יסודי . ואני טופלתי לפני אצל פיזיו אחר ואין מה להשוות מבחינה יסודית ומקצועית ידעו ממש לדייק לי אותו . והתקשרות שלנו הייתה מיוחדת הוא ממש הסתכל לי בעניים לא כמו שלצערי אני פונה לרופאים בנושאים שלהם והם לא אוהבים את זה. הם פשוט רוצים שתקבל את הטיפול שלהם ולא תדבר ואני . על הרגשתי שמתן נתן לי לדבר והתייחס ופתח והסביר בסבלנות. אני מאד מודה לכם .

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שולמית, אורתופדי כאב ופציעה 08.06.2020

פניתי אליכם עקב כאבי גב במשך שבועיים ושום כדור לא עזר לי. הגיע אלי מתן, בן אדם מאד נעים וכלכך סבלני, האווירה היתה חיובית מאד. היה אצלי שעה ומשהו, עבד איתי עדין ונתן לי תרגילים שאמשיך לעשות לבד. התרשמתי שיש לו ניסיון רב עם גיל המבוגר בהתנהגות במהלך הטיפולים. התרגילים של מתן מאד עזרו לי והיום אני כבר מצליחה לעשות פעולות שלא יכולתי לפני שבועיים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אדם, אורתופדי כאב ופציעה 20.07.2021

פעם ראשונה שאני בטיפול אחד על אחד בפיזיותרפיה. הטיפול עם מתן היה ממש טוב, רמת הכאב, סוג הטיפול והתרגילים הרגישו שהותאמו אישית אלי. במהלך הטיפול עשה גם תרגילים והדגמות.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מתן או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור חיפה וגליל תחתון מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10