fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2004 מטעם אוניברסיטת תל אביב. בנוסף בוגרת תואר שני בחינוך גופני מטעם מכללת וינגייט. בעלת 12 שנות נסיון במכון פיזיותרפיה של קופ״ח מכבי וכן ביקורי בית. שם טיפלה רבות בפציעות, שיקום מניתוחים, טיפול בכאב, הפעילה קבוצות שונות לחולי סוכרת וחולי לב. בעלת מעל 8 שנות נסיון בשיקום בבית הלוחם בירושלים, שם עוסקת בשיקום נכי צה״ל עם פציעות ספורט, ניתוחים, פגיעות רב מערכתיות, פגיעות נוירולוגיות כגון פגיעות ראש, פגיעת חוט שדרה, טרשת נפוצה, פרקינסון ועוד. . מספק טיפולי פיזיותרפיה עבור פרוייקט הדגל של אסותא עד הבית
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2004
מוסד לימודים: אוניברסיטת תל אביב
מספר רישיון: 10104005
מיקום הקליניקה: הר גילה
יישוב הר גילה
נגישות הקליניקה: קלניקה לא נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה ברחוב בתשלום, חניה בחניון בתשלום, חניה בחינם
גישה טיפולית: חשוב לי תמיד להגדיר מטרות ויעדים יחד עם המטופל. אני תמיד מדגישה את החשיבות של תרגול עצמי, אורך חיים פעיל ושינוי הרגלים כדי להשיג את המקסימום. הטיפול עצמו כולל טכניקות מנואליות, קיניזוטייפ, תרגול פונקציונאלי, לרוב ללא כאב. בעבודה עם בני הגיל השלישי, אני מקפידה לשלב עבודה על שיווי המשקל, שיפור היציבה והרבה עידוד.
153סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
חיים, שיקום נוירולוגי 22.11.2020

מרינה מדהימה , אנחנו מתים עליה ! היא ממש כבר חלק מהמשפחה שלנו היא יודעת יותר טוב מכולנו לגשת לאבא ולגרום לו לחייך ולהושיט יד, ובכלל לשתף פעולה בטיפול שזה מה שחיפשנו לאבא. כל מטפל שטיפל באבא לפני לא היה חיבור ולכן אבא לא היה מעוניין לשתף פעולה. מרינה נכנסה אלינו ובגישה המיוחדת שלה היא מצליחה לעשות לו את היום. תודה רבה לכם על הטיפולים המדהימים והפיזיותרפיסטית המקסימה מרינה

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
שמחה, גיל השלישי וגריאטריה 27.11.2020

מרינה מדהימה!!! התחילה את הטיפול בזמן, ענתה בסבלנות על כל השאלות שלי. אני מאד התרשמתי מהגישה הטיפולית של מרינה . היא ממש הצליחה להתחבר לבת שלי ולטפל בה במקצועיות רבה .,והכי חשוב שהיא ראתה בטובת הבת שלי וידעה להגיד לי במה היא פחות מתמצאת ולכוון אותי בדיוק מה אני צריכה לעשות בשביל לקבל את .הטיפול המדויק ביותר . תודה רבה לך מרינה יקרה .

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ניקולס, שיקום נוירולוגי 15.06.2023

מרינה מעולה! מה שטוב אצלה זה שהיא מכירה את המטופל. יודעת להוביל אותי לאן שצריך להגיע. אנחנו המטופלים עצלנים. אם לא הייתי עושה איתה טיפולים לא הייתי מצליח לבד. אני צריך את המסגרת שלה. כל יום יש לי כאבים בגב אז אני עושה את התרגילים שלה לגב ולפרקינסון. היא באמת מצויינת. אני הולך גם לחוג של קופת חולים מאוחדת ובשילוב התרגילים שלה זה עוזר.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם מרינה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור ירושלים והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10