fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסטת מוסמכת משנת 1990 מטעם אוניברסיטת קורדובה בארגנטינה. בנוסף, בוגרת תואר שני בפיזיותרפיה
מציעה טיפולי פיזיותרפיה פרטיים לאנשים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים, אשפוזים, שיקום נוירולוגי וטיפול בכאב אקוטי וכרוני.
***מטפלת באשדוד בלבד***
במשך 18 שנים עבדה והייתה אחראית מחלקה לסיעוד מורכב בבית הדר שם טיפלה בחולים סיעודיים מורכבים. בנוף עבדה במחלקה השיקומית עם אנשים לאחר ניתוחים ואשפוזים, שיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי, חולי פרקינסון, פגיעות ראש, עסקה בטיפולים נשימתיים, טיפול בפצעי לחץ, טיפול אונקולוגי והתאמת אביזרי עזר. שיקום גריאטרי, הדרכת משפחות ועובדים זרים. מדריכת סטודנטים, קורסים של בובט, בנושאים גריאטריים.
בעבר הייתה אחראית פיזיותרפיה בבית אבות באשדוד – עבדה גם במחלקת תשושים (עצמאיים), תשושי נפש ומחלקות סיעודיות. גם באחוזת ראשונים עבדה.
בארגנטינה ניהלה מכון פיזיותרפיה פרטי ובבית חולים שיקומים עם חולי לב, אנשים לאחר ניתוחי לב-חזה ובשיקום אורטופדי ונוירולוגי.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 1990
מוסד לימודים: האוניברסיטה הלאומית בקורדובה, ארגנטינה
מספר רישיון: 1091500
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
גישה טיפולית: אני חייבת לקבל רקע רפואי רלוונטי כדי שאוכל אח״כ לתשאל ולבדוק את המטופל. חשוב לי שלפחות בטיפול הראשון בני משפחה יהיו נוכחים כדי להשלים את האבחון. בטיפול עצמו אני מתאימה מאוד למטופל. חשוב לי להסביר על התופעות, על הכאבים, מה ניתן לעשות ואיך המטופל יכול להתקדם בעצמו וכיצד המשפחה גם יכולה לסייע. אני כן בעד טיפול מנואלי ועיסוי כחלק מהטיפול בכאב בשילוב עם תרגול בהתאם למצב המטופל. הראייה שלי הוליסטית ורחבה, חשוב לי להכיר את האדם כמכלול, האם יש חששות ופחד מתנועה, האם מצב הרוח ירוד, איכות השינה והתפקוד היומיומי. לכן חשוב לי לשלב בטיפול שיחות ועידוד.
איזורים לביקורי בית: כל המיקומים
36סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
מיכאל, שיקום מניתוח אורתופדי 31.10.2022

הטיפולים עם ליליאנה היו מצוינים. אחרי הניתוח שעשיתי הייתי בטוח שלא אצליח לקום מהמיטה כמה שבועות והופתעתי איך שכבר אחרי הטיפול הראשון כבר הצלחתי לקום ולדרוך על הרגל. עכשיו בסיום הטיפולים מצליח ללכת בלי קביים בכלל! ממש פלאים. ליליאנה הייתה מעולה, הסבירה בחום כל דבר, והקפידה שאני מבין ועושה כמו שצריך את התרגילים. גם דאגה להסביר מה אני אמור להרגיש בכל תרגיל שעשינו יחד. מאוד קשובה ואכפתית, מעולה!!!

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אסתי, שיקום נוירולוגי 08.12.2021

עם המחלה שלי אין יותר מידי מה לעשות חוץ מלשמר את הקיים, וליליאנה באמת עושה את ההכי טוב שאפשר. היא מקסימה מאוד, מאוד עדינה ורגישה, יש לה אוזן קשבת לכל הבעיות שלי ולכל הצרכים שלי ולא כל אחד יודע לעשות את זה. יש לה ידע מקצועי מאוד ומבינה מאוד מה הצרכים הספציפיים שלי, במחלה כמו פוליו לכל אחד יש את הצרכים שלו והיא בהחלט מקשיבה ומבינה אותי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
תמר, אורתופדי כאב ופציעה 17.12.2021

אני ובעלי הגענו לליליאנה עקב עקמת בגב ובעלי לאחר נפילה ושבר בחולייה . ליליאנה עוזרת לנו מאוד ברמה המקצועית משפרת את הכאבים, רק בזכותה אנחנו מצליחים לעמוד על הרגליים, יש לה המון ידע ,עלתה מהר על הבעיה עוד לפניי שהרופאה עלתה!! מאוד אנושית ונעימה. עוזרת לנו להתקיים . אנחנו כבר מטופלים אצלה שנתיים ומאוד מאוד מרוצים.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם ליליאנה או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px