fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה
פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת גנואה באיטליה משנת 2013. בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, מאמן כושר. עוסק בעיקר בשיקום פציעות ספורט, שיקום מניתוחים, טיפול בכאב, טיפולים בבית הלקוח לאוכלוסיה המבוגרת ועוד פיזיותרפיסט של קבוצות הכדורגל של בני יהודה, מכבי נתניה ובמספר קבוצות כדור יד.
המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2013
מוסד לימודים: אוניברסיטה באירופה
מספר רישיון: 10145249
מיקום הקליניקה: קדימה-צורן
כיכר המייסדים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: חשוב לי שתהייה מעורבות של המטופל בטיפול. טיפול פאסיבי לא יעזור. אם לא מתרגלים קשה מאוד להתקדם ואין לנו איך להתקדם. ברור שבאוכלוסיה המבוגרת הגישה היא שונה. חשוב לי להעזר במספר כלים יחד בכל טיפול, להבין במה אני משתמש ולמה באותו הרגע כדי להשיג תוצאות. אני מרגיש שאני עדיין לומד כל יום.
40סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
טל, פציעות ספורט 20.08.2020

הגעתי ליקיר אחרי ניתוח אחרי קרע חלקי ברצועה הצולבת ובמיניסקוסים. אחרי הקורונה לא הייתה אפשרות לקבל טיפול, אז לא עשיתי פיזיו. ובמצב הזה הגעתי אליו. לא היה לי טווח תנועה ולא יכולתי להתאמן וללא פיזיו. ממצב של אימון כבד למצב של חוסר אימון בכלל... תוך משהו כמו חודש וחצי עבודה אינטנסיבית עם יקיר חזרתי לפעילות מלאה של אימון כבד (ריצה, משקולות וקרוספיט) וטווח תנועה מלא. הכימיה עם יקיר הייתה מצוינת ויש לו יחסי אנוש מצוינים. יקיר נותן הרגשה נינוחה אבל דוחף גם איפה שצריך. ממליץ עליו מאוד.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אניס, פציעות ספורט 26.08.2020

הגעתי ליקיר כתוצאה מפציעת ספורט. ממש מרוצה. בן אדם מקצוען. הבעיה נפתרה ממש מהר. כבר מהטיפול הראשון הרגשתי שיפור. אדיב, מקצועי, נותן הרגשה נינוחה. נתן הרבה תרגילים, מתיחות ותרגילי חיזוק וטיפים שכדאי לשים לב אליהם וכל מה שצריך כדי להיפטר מהכאב. מומלץ בחום.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
א.ג, חולשה כללית 15.06.2021

יקיר מקסים והטיפול הקבוצתי היה מאתגר. שיתוף פעולה היה מאוד קשה. יקיר מצא את עצמו עושה מפגשים עם הצוות. הוא עצמו ממש מקסים ואחראי ותמיד בא באנרגיות. הוא נתן כלים לצוות איך לעבוד עם הדיירים. מקצועי נעים עם גישה טובה.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם יקיר או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px