fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2007 מטעם אונברסיטת בן גוריון.
בעל נסיון בעבודה בבית חולים, מרכז שיקום ומכון פיזיותרפיה פרטי.
בית החולים סורוקה עבד במחלקת כירורגיה פלסטית (כוויות), מחלקה אורטופדית החלפת מפרקים וניתוחים, מחלקות פנמיות ובמכון הפיזיותרפיה של בית החולים.
בנוסף, עבד בבית בלב עומר במחלקת שיקום אורטופדי ושיקום נוירולוגי במשך 3 שנים.
משנת 2011 עבוד מכון פיזיותרפיה שם עוסק בשיקום כאב, פציעות, שיקום לאחר ניתוחים ושיקום נוירולוגי. בנוסף מציע טיפול פיזיותרפיה פרטי בבית המטופל.
. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2007
מוסד לימודים: אוניברסיטת בן גוריון
מספר רישיון: 10104238
מיקום הקליניקה: ביקורי בית
הסדרי חנייה: חניה ברחוב בתשלום
גישה טיפולית: אני מבין שתשאול הראשוני והבדיקה חשובים ביותר להצלחת הטיפול, כי בזכות זה אני מבין מי האדם שמולי, מה חשוב לו ומהי הדרך הנכונה להגיע למטרות וליעדים. בטיפול חשוב לי לשלב את התרגול יחד עם טיפול מנואלי ועבודה באינטנסיביות הנכונה לכל מטופל.
שפות:
65סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
אסתי, אורתופדי כאב ופציעה 18.07.2021

הטיפול הראשוני עם יואב היה סבבה לגמרי, יואב אחלה ממש מבחינה מקצועית. אני סובלת מדלקת סביב עצם הזנב, לא מצליחה לישון. יואב לא הכאיב ולא פחד מלטפל בי כמו שהרוב בדרך כלל. ולכן מרשה גם לעצמי לא לפחד ושיגע שם. הוא גם מקסים בלי קשר לפן המקצועי. הגוף שלי ננעל בדרך כלל מהפחד ואיתו בטיפול הוא לא ננעל. יהיה אולי ניתוח בעתיד. תחילת ספטמבר או אוגוסט, אני רוצה וחשוב לי גם להכין את הגוף. אני מתרגשת בכלל שאני מתחילה סדרה של טיפולים. אחרי שהוא בא זה נתן לי הרגשה טובה, שאני לא אתקע בהליכה, נתן לי ביטחון. הרגשתי טוב אחרי זה. אני סומכת עליו. הוא שומע את הכאב, אכפת לו. כי שוכחת את עצמי בתוך הכאב לפעמים. והוא ממש היה שם בשבילי, גם אחרי הטיפול.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
קרן, שיקום מניתוח אורתופדי 02.07.2021

!אחד הפיזיותרפיסטים המוצלחים שיצא לי לעבוד איתם, יחסי אנוש מאוד טובים מקצוען, מאוד יצרתי, כל הזמן מחפש איך לגוון את הטיפול למצוא פתרון ללא כאב. את השיקום התחלתי כדי להימנע מניתוח בברך . הניתוח לא נמנע אבל בזכות הפיזיותרפיה עם יואב חזרתי לתפקוד כמעט מלא. ממש ממליצה עליו, זו זכות לעבוד איתו.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
ענת, שיקום מניתוח אורתופדי 20.06.2023

מהפגישה הראשונה קיבלתי בדיוק את הטיפול לפי הציפיות שלי. שאלתי אותו "איפה היית עד היום? יואב מקצועי, עדין, שירותי, קשוב, עושה! לא יושב, ממש עושה טיפול hands on. ממש מטפל במקומות הכאובים מאוד הופתעתי לטובה. הודאתי לו מאוד. מהרגע הראשון ראיתי את הרצינות והמקצועיות שלו, רואים שהוא מבין.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם יואב או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px