פיזיותרפיה באמצעות balance tutor / לוקומט

גורג

פיזיותרפיסטים חיפה

פיזיותרפיסט מוסמך בוגר אוניברסיטת חיפה משנת 2022. עוסק בשיקום אורתופדי, ספורט ומבוגרים. פיזיותרפיסט מחלקת הנוער של מכבי חיפה משנת 2022, עובד בשיקום שחקנים פצועים והחזרתם למגרש. מינואר 2023 עובד במכון פיזיותרפיה פרטי עם בני הגיל השלישי, טיפול בכאב, שיקום פציעות, ניתוחים וכדומה. עבד חצי שנה בשיקום ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר ״אופקים״. **לתשומת ליבך, אינו מקבל מבוטחי כללית בקליניקה באופן פרטי**

ראמי

פיזיותרפיסטים קרית מוצקין

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2010 מטעם אוניברסיטת תל אביב. עבד 6 שנים במרכז השיקום ״רעות״. שם עסק בשיקום מבוגרים במספר תחומים: שיקום אורתופדי, שיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי או לחולי פרקינסון, פגיעות ראש, מטופלים סיעודיים, טיפולים נשימתיים, כאב כרוני. עבד ברעות גם במחלקות שיקום ילדים מורכבים. עבד שנתיים בגינאה המשוונית בבית חולים הנשיאותי, במחלקות פגיה, טיפול נמרץ, שיקום משבריםף ניתוחים, כוויות, טיפול נשימתי, כירורגיה, במשך שנתיים עבד במערך שיקום ביתי פרטי משנת 2019 מנהל מכון פיזיותרפיה פרטי שיקומי. *** לתשומת לבכם – אינו מקבל בקליניקה מבוטחי קופת חולים כללית באופן פרטי***. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

וסים

פיזיותרפיסטים קרית מוצקין

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב משנת 2011.עובד עם אוכלוסיות מאוד מגוונות החל מספורטאים, אנשים לאחר ניתוחים, טיפול בכאבים, פציעות, שיקום נוירולוגי וטיפול בגיל המבוגר. בעל נסיון עשיר בשיקום במרכז השיקום רעות בתל אביב ובית החולים איכילוב שם עסק במרפאות השונות ובמחלקת שיקום. עבד בבית החולים רמב״ם במחלקת טיפול נמרץ, מחלקות פנימיות. עוסק בטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל במסגרת קופת החולים וכעצמאי.בעל מכון פיזיותרפיה פרטי בקריית מוצקין.היה פיזיותרפיסט של מחלקת הנוער של בני יהודה במשך 3 שנים. *** לתשומת לבכם – אינו מקבל בקליניקה מבוטחי קופת חולים כללית באופן פרטי***

יקיר

פיזיותרפיסטים קדימה-צורן

פיזיותרפיסט מוסמך מטעם אוניברסיטת גנואה באיטליה משנת 2013. בעל רשיון משרד הבריאות. בנוסף, מאמן כושר. עוסק בעיקר בשיקום פציעות ספורט, שיקום מניתוחים, טיפול בכאב, טיפולים בבית הלקוח לאוכלוסיה המבוגרת ועוד פיזיותרפיסט של קבוצות הכדורגל של בני יהודה, מכבי נתניה ובמספר קבוצות כדור יד.

חוסאם

פיזיותרפיסטים טירת כרמל

בוגר תואר ראשון בפיזיותרפיה מאוניברסיטת חיפה משנת 2015 פיזיותרפיסט אחראי שתי מחלקות בבית אבות שיקומי בחיפה, טיפול באוכלוסיית גיל הזהב בתחום השיקום האורטופדי והנוירולוגי פיזיותרפיסט אחראי מכון קופת חולים שם טיפל במגוון פגיעות ופציעות, טיפול בכאב ושיקום מניתוחים . פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון