עיסוי רפואי על ידי פיזיותרפיסט

עיסוי רפואי על ידי פיזיותרפיסט הוא שיטת טיפול המשמשת להקלה בכאבים, להרפיית שרירים שיפור טווחי תנועה, לספורטאים , אחרי תאונה ועוד.

עיסוי רפואי על ידי פיזיותרפיסט הוא שיטת טיפול המשמשת להקלה בכאבים, להרפיית שרירים ולשיפור טווחי התנועה.

עיסוי רפואי על ידי פיזיותרפיסט

רובנו מכירים את העיסוי כטכניקה לשחרור שריר תפוס או כטיפול מפנק ומרגיע, אך עיסוי רפואי הוא הרבה יותר מכך! זהו כלי טיפולי נפלא בפני עצמו או כחלק מטיפול פיזיותרפי מקיף.

מהו עיסוי רפואי ומתי נמליץ עליו כטיפול או כחלק בלתי נפרד ממנו? מוזמנים/ות לקרוא.

מהו עיסוי רפואי פיזיותרפי?

עיסוי רפואי פיזיותרפי הוא שיטת טיפול המשמשת להקלה בכאבים, להרפיית שרירים, להאצת זרימת הדם, להנעת המערכות בגוף ולשיפור טווחי התנועה.
העיסוי הרפואי מורכב ממספר טכניקות טיפול מנואליות, בהן המטפל משתמש בידיים, באצבעות ואף במרפקים שלו על מנת ללחוץ ולעסות את הרקמות, הגידים והשרירים של המטופל.

עיסוי רפואי הניתן על ידי פיזיותרפיסט מתבסס על ידע אנטומי של מבנה הגוף והבנת הסיבה הרפואית למקור הכאב. מי שחווה עיסוי רפואי, יודע שזה לא תמיד נעים בעת העיסוי אך בתום הטיפול ישנה הקלה משמעותית בכאבים.
* בדרך כלל משתמש הפיזיותרפיסט בשמן עיסוי כדי להקטין את החיכוך בעור של המטופל ולהפוך את הטיפול לנעים יותר עבורו.

הטיפול מתאים לספורטאים, לכאב גב, צוואר תפוס, כאבי רגליים, כאבי ראש, מצבי חרדה ועוד.

עיסוי רפואי הנעשה על ידי פיזיותרפיסט מוסמך יש יתרון משמעותי לעומת "מסאז' רגיל"! מדוע? לפיזיותרפיסט יש את היכולת לאבחן את מקור הבעיה ולטפל בה תוך שילוב שיטות טיפול שונות יחד.
לרוב, יהווה העיסוי חלק מהטיפול הפיזיותרפי ואותו ישלימו: דיקור מערבי, טיפול מנואלי, מתיחות ותרגילים רפואיים. בזכות הטיפול השלם ניתן להשיג תוצאות טובות לטווח הקצר והארוך כאחד.

מתי משתמשים בעיסוי רפואי?

בהגיעך למפגש הראשון עם הפיזיותרפיסט, הוא יבצע אבחון מקיף, הכולל תשאול נרחב ובדיקה גופנית. לאחר מכן הוא יתן אבחנה מדויקת ויבנה לך תוכנית טיפול מותאמת אישית.
במידה ויהיה צורך, ישלב הפיזיותרפיסט עיסוי רפואי כחלק מהתוכנית הטיפולית שלך או כטיפול בפני עצמו.

לעיסוי הרפואי יתרונות רבים והוא מתאים לשימוש במגוון בעיות:

• כאבים ובעיות אורתופדיות באזור הגב, הצוואר, הכתפיים והשכמות.
  • שיפור חילוף החומרים של תאי השרירים ושל מערכות גוף שונות, למשל: מערכת החיסון.
  • המרצת הדם המעודדת פינוי פסולת מהרקמות ומהשרירים.
  • שיקום רקמות שנפגעו.
  • הפחתת חרדות והפגת מתחים.

מתי לא כדאי לעשות עיסוי רפואי?

אם אתם נוטלים מדללי דם חזקים, סובלים מלחץ דם גבוהה או אם את בהיריון, לא מומלץ לעשות עיסוי רפואי (או לעשות עיסוי רפואי חלקי בלבד). חשוב לעדכן את הפיזיותרפיסט במצבכם!

בחירת פיזיותרפיסט לעיסוי רפואי

כמו בכל תחום טיפולי, חשוב לבחור מטפל מנוסה ומקצועי.
אנו בפיזיוגרופ שמים דגש על בחירת פיזיותרפיסטים מעולים. כל הפיזיותרפיסטים שלנו מוסמכים ע״י מוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה, לכולם שנים של ניסיון והכשרות בבתי חולים מובילים ובקליניקות ידועות.

מלבד אנשי המקצוע המצוינים, אנו מציעים לכם רשת פיזיותרפיסטים ארצית, כך שתוכלו לבחור את מכון הפיזיותרפיה הקרוב ביותר אליכם ואף טיפולים אצלכם בבית, במידת הצורך, וכן יש לנו תורים בזמינות גבוהה.

עיסוי רפואי אינו נועד להסב לך הנאה וזמן של כייף. זהו טיפול רפואי משמעותי בדרך להחלמה! ההמלצה שלנו, בחרו איש מקצוע זמין, אך בעיקר כזה שמנוסה בתחום שאתם מחפשים וכמובן, פיזיותרפיסט עם המלצות.