fbpx
  • מטפלים בתו איכות קפדני
  • התמחויות המדוייקות לך
  • תורים מיידים בכל הארץ
  • בבית שלך או בקליניקה

פיזיותרפיסט מוסמך משנת 2003 מטעם אוניברסיטת בן גוריון.
בעל נסיון עשיר מאוד בטיפולי שיקום אורטופדי, טיפול בפציעות ספורט, כאב, שיקום מניתוחים, שיקום נוירולוגי ושיקום לגיל המבוגר.
עבד שנים במכוני פיזיותרפיה פרטיים,שיקום לב בהדסה, שיקום נוירולוגי בבית המטופל במסגרת פרטית, בית אבות ובמסגרת קופת החולים. בעבר פיזיותרפיסט של מחלקת הנוער הפועל ירושלים בכדורגל.
השתתף בעשרות טריאתלונים , חצאי איש ברזל, איש ברזל ומרתונים.
בוגר קורס טיפול בעקמת בשיטת שרוט עד גיל 18.. פיזיותרפיסט מאושר כספק משרד הביטחון

המשך קריאה...
שנת סיום לימודים: 2003
מוסד לימודים: אוניברסיטת בן גוריון
מספר רישיון: 1095044
נגישות הקליניקה: קלניקה נגישה לנכים
הסדרי חנייה: חניה בחינם
גישה טיפולית: אני מאמין שבן אדם בסוף סדרת טיפולים ושיקום צריך לחזור לעשות את מה שהוא אוהב ומה שחסר לו ביום יום כתוצאה מהפציעה. את זה נעשה ביחד עם מטרות ברורות והתלהבות. מאמין גדול בהצבת מטרות וחזרת הלקוח לתפקוד יום יומי מירבי
שפות:
230סה״כ ממליצים
%
ממוצע דירוג
מטפל מוערך
משה, אורתופדי כאב ופציעה 08.09.2022

זה בדיוק שבוע אחרי שהייתי אצלו ביקור אחד, וארבעת התרגילים הפשוטים שנתן לי פועלים מעל ומעבר למשוער. אני מאמין שהקב"ה עשה את שלו (מה שאנשים נוהגים לכנות "הזמן עשה את שלו"), אבל אני מאד מעריך את חלקו בענין. לאחר שבועות של סבל, תוך שאני מקפיד לעשות מידי יום את מה שאמר לי, אני כמעט ו"שוכח" מרבית הזמן שבכלל הייתה לי בעיה. האמת, לא האמנתי בפיזיותרפיה (אולי בגלל הצורה בה קיבלתי אותה בעבר בקופ"ח), אבל עכשיו אני מתחיל להרהר שנית בענין! תודה ואני מקווה שלא אצטרך לחזור, אבל אם ח"ו כן אצטרך, אז כמובן הוא הכתובת.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אלישע, שיקום נוירולוגי 20.10.2021

גלעד הוא מטפל מעולה גם בעבודה שלו וגם באישיות. אבא עבר אירוע מוחי והוא היה בשיקום בבית חולים ועבר לשיקום בית וחיפשתי פיזיותרפיסט איכותי שיוכל להגיע לביקורי בית. הוא תמיד עומד בזמנים ואם הוא לא יכול להגיע הוא מודיע מראש וקובע מראש איתנו תור חדש במצב של אבא שלי אין מה לשפר אבל יש לו יותר כוח רצון מאז הטיפולים עם גלעד. אומנם אבא כרגע לא מזיז את הרגליים אך הוא מזיז קצת את הידיים לסיכום יש לנו רושם חיובי מגלעד: ברמה הפיזית הוא עוזר לו בשימור טווחים , וברמה .הרגשית הוא עוזר לו בהעלאת המוטיבציה האישית

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
אלירן, אורתופדי כאב ופציעה 27.11.2019

פניתי אליכם כי הבן שלי בן 49, התקשה מאד בהליכה והיה מתהלך רק עם הליכון. ואז אני מאושרת ושמחה מאד. גילעד גורם לנו לאושר עצום עם השיפור שנגרם על ידו לבן שלי, על החיבור הטוב שלהם. הבן שלי התחיל ללכת כשתמיד היה משתמש בהליכון. הביטחון שלו מאד עלה !! הוא כבר לא מפחד! אני רוצה להמשיך עם גילעד לא רק כי הוא עוזר אלא גם כי הוא עוזר לו נפשית להתמודד ולהיות עם ביטחון ולרצות . אני מאד מאושרת שפניתי אליכם, הצלתם אותי ואת הבן שלי.

אדיבות
★★★★★
★★★★★
מקצועיות
★★★★★
★★★★★
מוטיבציה
★★★★★
★★★★★
עוד המלצות Generated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10
רוצים לתאם עם גיל-עד-י או כל מטפל אחר?

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

יצירת קשר Generated with Avocode.ic_keyboard_return_24px
תוצאות נוספות באיזור ירושלים והסביבה מטפלים נוספיםGenerated with Avocode.Symbol 3 – 1Rectangle 9Rectangle 10