טיפולי פיזיותרפיה שיקום ותנועה

נשמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלך ולהחזיר לך את האיכות לחיים. באתר זה תמצאו מידע רב אודות פגיעות אורתופדיות, פגיעות נוירולוגיות וכאבים שונים. תוכלו לצפות בתרגילים רפואיים לשיפור התפקוד ולהפחתת כאבים.

מגיעה לך פיזיותרפיה עם דיוק אישי לבעיה שלך

פיזיוגרופ הינו המרכז הארצי לפיזיותרפיה ושיקום, הכולל נבחרת פיזיותרפיסטים בפריסה ארצית המתמחה בטיפול פיזיותרפיה פרטי (גם) בבית המטופל.

אנחנו רואים זאת כזכות גדולה ללוות אנשים שמגיעים אלינו ולהציע להם אפשרויות טיפול מגוונות עם טאצ' אישי במטרה לחזור לשגרת החיים ולשמור על איכות החיים. ראינו עד כמה פיזיותרפיה יכולה לחולל שינוי ושיפור אמיתי באיכות החיים, ולכן אנחנו מקפידים להמשיך ללמוד ולהתעדכן בשיטות הטיפול החדשניות ביותר.

אנחנו עובדים עם הידיים והנשמה בשבילך ומתרגשים בכל פעם שמטופל מספר לנו על צעד נוסף שעשה בתהליך השיקום.
כולנו בפיזיוגרופ רואים במקצוע הפיזיותרפיה שליחות לשמה, בכולנו בוערת התשוקה לטפל, לשקם ולקדם אותך.

אנו בפיזיוגרופ מאמינים שהדרך לשיקום מוצלח מותנית בטיפולי פיזיותרפיה מקצועיים המותאמים ספציפית לבעיה ממנה אתה סובל. אנחנו רגישים לצרכים וליכולות שלך ועל כן מספקים שירות מידי, קרוב לבית, ופעמים רבות אפילו אצלך בבית.
עם רשת פיזיותרפיסטים ארצית אנחנו נתאים לך את הפיזיותרפיסט הטוב ביותר בשבילך שידע לקדם אותך. כל הפיזיותרפיסטים שלנו מוסמכים ע״י מוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה, לכולם שנים של ניסיון והכשרות בבתי חולים מוכרים וקליניקות ידועות.

נשמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלך ולהחזיר לך את האיכות לחיים.
באתר זה תמצאו מידע רב אודות פגיעות אורתופדיות, פגיעות נוירולוגיות וכאבים שונים. תוכלו לצפות בתרגילים רפואיים לשיפור התפקוד ולהפחתת כאבים.

אנחנו מציעים טיפולי פיזיותרפיה, שיקום ותנועה בתחומים הבאים:

טיפולים מותאמים אישית

בהגיעך למפגש הראשון עם הפיזיותרפיסט הוא יערוך אבחון מקיף, הכולל בדיקה פיזיולוגית, תשאול נרחב ובחינת כל הבדיקות הרפואיות שנעשו. לאחר מתן האבחנה, יתאים לך הפיזיותרפיסט תוכנית טיפול המדויקת עבורך, בהתאם למצבך.

טיפולי הפיזיותרפיה של פיזיוגרופ מותאמים לך אישית וכוללים שילוב של שיטות טיפול מגוונות:
  • הפחתת כאב מרפק בעזרת קינזיוטייפינג
  • הפחתת כאב מרפק בעזרת שיטות הרפיה והרגעה
  • הפחתת כאב מרפק בעזרת דיקור מערבי– וTrigger Points
  • הפחתת כאב ושיפור טווחי תנועה במרפק בעזרת טיפול מנואלי ועיסוי רפואי
  • חיזוק שרירים ושיפור טווחי תנועה במרפק על ידי תרגילים רפואיים
  • בניית תכנית אימון אישית לשיפור סיבולת לב-ריאה וחיזוק השרירים לשם שימור תוצאות הטיפול

בנוסף, כוללת התוכנית הטיפולית תרגילים לתרגול גם בבית בכדי לקבל תוצאות מהירות וטובות יותר.

צוות הפיזיותרפיסטים שלנו מגיע לטיפולי פיזיותרפיה אצלך בבית או במכון הפיזיותרפיה הקרוב לביתך. נשמח ללוות אותך ולייעץ לך! לפרטים התקשרו…..