fbpx

פיזיותרפיה רצפת האגן אחרי לידה

חיזוק רצפת האגן אחרי לידה יכולה להיות דבר מהותי ביותר עבור איכות החיים שלך. לאחר לידה לעיתים נוצרות צלקות באזור הנרתיק ועלולות להפריע בזמן קיום יחסי מין. לעיתים שרירי רצפת האגן נחלשים עד כדי לדליפת שתן במאמץ או שיעול חזק. החדשות הטובות הן שטיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן יכולים מאוד להקל על כאבים ולחזק את שרירי רצפת האגן. קראי כאן כדי ללמוד עוד
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

פיזיותרפיה רצפת האגן אחרי לידה

את אחרי לידה ומרגישה שהגוף שלך שונה מבעבר? את לא טועה!
רצפת האגן עוברת שינויים פיזיים והורמונליים במהלך ההיריון ובתהליך הלידה. ביניהם גם שינויים במרכז הכובד, שיוצרים לחץ על שלפוחית השתן והאגן וכן שינויים שיכולים להשפיע על יציבות המפרקים, מתח השרירים וחוזק הרצועות – מה שיכול ליצור עומס גם על רצפת האגן. נזקים לרצפת האגן יכולים להיות בין היתר: דליפת שתן, שלפוחית רגיזה, כאב ברצפת האגן, צניחת איברי האגן ועוד.
אל תתני לזה לפגוע באיכות החיים שלך! זה הזמן לטפל בעצמך ולהחזיר את גופך למצבו הקודם. עכשיו הגעת לשלב שאת רוצה לטפל בדבר הכי אישי שלך, מה שמשפיע לך על איכות החיים באמת?
את רוצה להגיע למישהי שתוכלי לסמוך עליה, שתלווה אותך ותראה לך שאת יכולה לטפל בעצמך? פיזיותרפיסטית של רצפת האגן אחרי לידה תעזור לך להכיר את הגוף שלך, לגלות איך להשתמש נכון בשרירי רצפת האגן בכל פעילויות היומיום, להקל על הכאב ולהרגיש שוב חזקה וחפשיה!

מהי רצפת האגן

רצפת האגן מורכבת מ 13 שרירים שונים וסוגרת את האגן מלמטה. יש בה 3 פתחים – פי הטבעת, פתח צינור השתן וכמובן הנרתיק. התפקיד של רצפת האגן הוא להחזיק את כל אברי חלל האגן במקומם וכך לתמוך גם בשאר אברי חלל הבטן שמונחים עליהם. כשיש חוסר איזון בשרירים, כמו חולשת שרירי רצפת האגן או כיווץ יתר של שרירי רצפת האגן, יכולות להופיע תלונות על דליפת שתן, עצירות כרונית וכדומה.

השינויים ברצפת האגן אחרי לידה

במהלך החיים הגוף שלך עובר טלטלות רבות, כשהמרכזיות שבהן הן ההיריון והלידה. הם עשויים להשפיע על גופך בכל מיני אופנים:

  • לעתים הצלקות באזור הנרתיק מכאיבות לך ומפריעות בהנאה שבקיום יחסי מין.
  • לעתים שרירי רצפת האגן נחלשים ואינם מתפקדים כראוי. מצד אחד את עשויה להרגיש ש"חזרת לעצמך" לאחר הלידה, אך מן הצד השני את פוחדת שמא תהיה לך שוב דליפת שתן במאמץ, שיעול או אפילו צחוק.
  • במקרים קיצוניים עלולה להתרחש אף צניחה של אברי האגן.

חשוב שתדעי שאת לא לבד! אחת משלוש נשים סובלת מסימפטומים דומים לשלך ואנו פה כדי להקל עליך ולסייע. החדשות הטובות הן, שבעזרת טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן, תוכלי באמת לשים את חוסר הנוחות מאחוריך ולהרגיש שוב חפשיה וחזקה. חיזוק רצפת האגן לאחר לידה יכולה להיות מהותית ביותר עבור איכות החיים שלך. 

החדשות הטובות הן, שבעזרת טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן, תוכלי באמת לשים את חוסר הנוחות מאחוריך ולהרגיש שוב חפשיה וחזקה!

חיזוק רצפת האגן לאחר לידה יכולה להיות מהותית ביותר עבור איכות החיים שלך.

טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן אחרי לידה

ניתן להגיע לטיפול פיזיותרפיה לרצפת האגן שלושה חודשים לאחר הלידה.
מה קורה במהלך הטיפול הפיזיותרפי?
קודם כל חשוב לנו שתביני מה קורה בגוף שלך. לכן במפגש הראשון נסביר לך כיצד בנויה רצפת האגן, מה תפקידה ונשים דגש על השינויים החלים ברצפת האגן לאחר לידה. בהמשך נבצע בדיקה גופנית ונבין יחד אתך מה מקור הבעיה. 

הפיזיותרפיסטית שלך תדע להתאים לך את הטיפול המדויק ביותר עבורך.
לאחר האבחון נדריך אותך כיצד תוכלי לקדם את עצמך. תקבלי תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן והדרכה לגבי שנוי הרגלים שיסייע לטפל באזור. 

אנחנו כאן איתך בתהליך וגאות בך מאוד שהחלטת לקחת את הטיפול בגוף שלך בעדיפות גבוהה.

פיזיותרפיסטית רצפת האגן

הפיזיותרפיסטיות שלנו בעלות תואר ראשון (לפחות) בפיזיותרפיה ועברו הכשרות מקיפות בכדי לקדם אותך. הן מלוות נשים במעגל החיים, בתקופת ההיריון ואחריה, חלקן גם מאמנות כושר ומדריכות פילאטיס.
פיזיותרפיסטית של רצפת האגן תעזור לך להכיר את הגוף שלך, לגלות איך להשתמש נכון בשרירי רצפת האגן בכל פעילויות היומיום, להקל על הכאב ולהוביל אותך שוב אל האישה שאת.

אין לנו ספק שאת רוצה להגיע למישהי שתוכלי לסמוך עליה, שתלווה אותך ותראה לך שאת יכולה לטפל בעצמך! 

אם השינויים ברצפת האגן שלך לאחר הלידה פוגמים באיכות חייך, אין סיבה שתסבלי!
נכון, זה נושא שלא תמיד נעים לדבר עליו, לעתים אפילו לא עם בן או בת הזוג, אך אנו ממליצות לא לדחות את הטיפול. פיזיותרפיה תפתור את הבעיה ואם תמתיני, עם המזמן המצב עלול להחמיר.

ניתן לשקם את רצפת האגן שלך- באמת שאין סיבה לחכות!

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות