fbpx

צניחת רצפת האגן

במהלך החיים הגוף שלך עובר טלטלות רבות, ביניהן השינויים שחלים עליו בתקופת ההיריון ובתקופת החלמה הכל כך חשובה לאחר הלידה. מהי רצפת האגן? מדוע היא יכולה ״לצנוח״? מה ההשלכות של צניחת רצפת האגן? איך טיפולי פיזיותרפיה יכולים לעזור לאחר צניחת האגן? קראי כאן כדי ללמוד עוד
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

במהלך החיים הגוף שלך עובר טלטלות רבות, ביניהן השינויים שחלים עליו בתקופת ההיריון ובתקופת החלמה הכל כך חשובה לאחר הלידה. האם שרירי רצפת האגן שלך שוב חזקים עדיין או שנחלשו?  נפוצים המקרים בהם יש ממש צניחת רצפת האגן: צניחת רחם, צניחה של שלפוחית השתן, צניחה של החלחולת או המעי הגס כל אלו קשורים האחד לשני.

צניחת רצפת האגן מביאה עמה תחושת לחץ וחוסר נוחות רבה. עכשיו כשהגעת לשלב שאת רוצה לטפל בדבר הכי אישי שלך,  שמשפיע לך על איכות החיים באמת. את רוצה להגיע אל מישהי שתוכלי לסמוך עליה! זו שתלווה אותך ותראה לך שאת יכולה לטפל בעצמך.

פיזיותרפיסטית של רצפת האגן תעזור לך להכיר את הגוף שלך, לגלות איך להשתמש נכון בשרירי רצפת האגן בכל פעילויות היומיום, להקל על הכאב ולהרגיש שוב חזקה וחפשיה!

אני מבינה שיש חוויות לא נעימות שאת מעדיפה שלא לדבר עליהן, אפילו עם בן הזוג או הרופא שלך. מצד שני, חשוב שתטפלי בעצמך כבר עכשיו. המצב לא ישתפר מעצמו. להיפך, אם לא תטפלי בזה בהקדם המצב עלול להחמיר.

מהי רצפת האגן

רצפת האגן מורכבת מ 13 שרירים שונים וסוגרת את האגן מלמטה. יש בה 3 פתחים – פי הטבעת, פתח צינור השתן וכמובן הנרתיק. התפקיד של רצפת האגן הוא להחזיק את כל אברי חלל האגן במקומם וכך לתמוך גם בשאר אברי חלל הבטן שמונחים עליהם. כשיש חוסר איזון בשרירים, כמו חולשת שרירי רצפת האגן או כיווץ יתר של שרירי רצפת האגן, יכולות להופיע תלונות על דליפת שתן, עצירות כרונית וכדומה.

תסמינים שכיחים הקשורים לצניחת אברי האגן:

ישנן שתי תופעות מאוד נפוצות במקרה של צניחת אברי האגן:

  • תחושה של לחץ באיזור הנרתיק
  • בלט של הרחם או הנרתיק מפתח הנרתיק 

בנוסף, יכולות להופיע תופעות כגון:

חשוב שתדעי שאת לא לבד! אחת משלוש נשים סובלת מסימפטומים דומים לשלך.
החדשות הטובות הן, שבעזרת טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן, תוכלי  לשים את חוסר הנוחות מאחוריך ולהרגיש שוב חפשיה וחזקה!

טיפול בצניחת אברי האגן בעזרת פיזיותרפיה

חשוב לנו שתביני מה קורה בגוף שלך. לכן, נסביר לך כיצד בנויה רצפת האגן ועל התפקיד שלה. נבצע בדיקה גופנית ונבין יחד איתך מה מקור הבעיה. נדריך אותך כיצד תוכלי לקדם את עצמך. תקבלי תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן והדרכה לגבי שנוי הרגלים. אנחנו כאן איתך בתהליך וגאות בך מאוד שהחלטת לקחת את הטיפול בגוף שלך בעדיפות גבוהה.

לאחר האבחון נבנה לך תוכנית מותאמת אישית, הכוללת הדרכה, בה תלמדי כיצד תוכלי לקדם את עצמך. תקבלי תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן והדרכה לגבי שנוי הרגלים.  משך כל טיפול 50 דקות.

פיזיותרפיסטית רצפת האגן

ברור לנו שנושא רצפת האגן הוא נושא רגיש שלא נעים לדבר עליו, אפילו עם בן הזוג או הרופא שלך. מצד שני, חשוב שתטפלי בעצמך כבר עכשיו. אנחנו כאן איתך בתהליך וגאות בך מאוד שהחלטת לקחת את הטיפול בגוף שלך בעדיפות גבוהה.

הפיזיותרפיסטיות שלנו בעלות תואר ראשון (לפחות) בפיזיותרפיה ועברו הכשרות מקיפות בכדי לקדם אותך. הן מלוות נשים במעגל החיים, בתקופת ההריון וגם הרבה אחריה. הן ידעו לטפל בך באופן אישי ולהוביל אותך שוב אל האישה שאת.


מוזמנת לפנות אלינו ולמצוא את מכון הפיזיותרפיה הקרוב אליך.
המכונים שלנו בפריסה ארצית, עם תורים מיידיים.

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות