fbpx

כאבי גב בהריון טיפול פיזיותרפיה לרצפת האגן

חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

בהריון וסובלת מכאבי גב? כאבי הגב מפריעים לך לקום מהמיטה? סובלת מכאבי גב אחרי ישיבה ממושכת? לאורך ההריון את דואגת לעובר, אבל מה איתך?

מגיע לך לטפל בעצמך!

פיזיותרפיסטית של רצפת האגן תעזור לך להכיר את הגוף שלך, לגלות איך להשתמש נכון בשרירי רצפת האגן בכל פעילויות היומיום, להקל על כאבי הגב ולהרגיש שוב חזקה!

טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן

חשוב לנו שתביני מה קורה בגוף שלך. לכן, נסביר לך כיצד בנויה רצפת האגן ועל התפקיד שלה. נבצע בדיקה גופנית ונבין יחד איתך מה מקור הבעיה. נדריך אותך כיצד תוכלי לקדם את עצמך. תקבלי תרגול לבית והדרכה לגבי שנוי הרגלים. אנחנו כאן איתך בתהליך וגאות בך מאוד שהחלטת לקחת את הטיפול בגוף שלך בעדיפות גבוהה.

פיזיותרפיסטית רצפת האגן

הפיזיותרפיסטיות שלנו בעלות תואר ראשון (לפחות) בפיזיותרפיה ועברו הכשרות מקיפות בכדי לקדם אותך. הן מלוות נשים במעגל החיים, בתקופת ההריון ואחריה. הן ידעו לטפל בך באופן אישי ולהוביל אותך שוב אל האישה שאת, כן גם בהריון מגיע לך להרגיש טוב!

מהי רצפת האגן

רצפת האגן מורכבת מ 13 שרירים שונים וסוגרת את האגן מלמטה. יש בה 3 פתחים – פי הטבעת, פתח צינור השתן וכמובן הנרתיק. התפקיד של רצפת האגן הוא להחזיק את כל אברי חלל האגן במקומם וכך לתמוך גם בשאר אברי חלל הבטן שמונחים עליהם. כשיש חוסר איזון בשרירים, כמו חולשת שרירי רצפת האגן או כיווץ יתר של שרירי רצפת האגן, יכולות להופיע תלונות על דליפת שתן, עצירות כרונית וכדומה.

השינויים ברצפת האגן

במהלך החיים הגוף שלך עובר טלטלות רבות. השינויים שחלים עליו בתקופת ההריון יכולים להשפיע לכל אורך החיים אחר כך. ישנן נשים הסובלות מבריחת שתן, צניחת רחם, צניחת שלפוחית שתן, כאבים בזמן קיום יחסי מין וסימפטומים רבים אחרים. לכל אלו פיזיותרפיה לרצפת האגן יכולה לתת מענה אמיתי ואפילו מניעה של היווצרות מצבים אלו מלכתכילה. כאן גדלה החשיבות של טיפול פיזיותרפיה לרצפת האגן עוד בתקופת ההריון. ככל שהמודעות וההבנה שלך לגבי שרירי רצפת האגן תגדל כך תרגישי יותר טוב לטווח הארוך.

חשוב שתדעי שאת לא לבד! אחת משלוש נשים סובלת מסימפטומים דומים לשלך. גניקולוגים רבים יגידו שאין מה לעשות וכאבי הגב הם חלק מהתהליך שעובר הגוף במהלך ההריון. יש בזה מן האמת אבל יש גם פיתרון!

החדשות הטובות הן, שבעזרת טיפול פיזיותרפיה של רצפת האגן, תוכלי באמת לשים את כאבי הגב מאחוריך ולהרגיש שוב חפשיה וחזקה!

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

שיחת הכוונה עם נציג

השאירו פרטים ונציג מטעמינו ייצור איתכם קשר בהקדם.

כתבות קשורות