fbpx

מידע על הטיפולים אצלנו בפיזיוגרופ

חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

שיפור במצבך צפוי בקרוב מאוד!

לקחת אחריות על הגוף שלך ועל זה מגיע לך פרגון אמיתי. עשית את הצעד הראשון, עוד קצת ואנחנו מתחילים. בינתיים מצרפים לך פה מידע חשוב על שירותי הפיזיותרפיה של פיזיוגרופ.

הפיזיותרפיסטים שלנו עוברים ראיונות מקצועיים ואישיים, ונמדדים באופן קבוע במדדי שביעות רצון מהלקוחות הרבים שלנו. אנו בוחרים את הפיזיותרפיסטים המקצועיים ביותר בשוק ודואגים באופן מתמיד להעלות את רמתם המקצועית.

לאחר שנאתר עבורך את הפיזיותרפיסט הנכון ביותר עבורך, נציגנו יחזור אליך בשיחה טלפונית להצגת הפיזיותרפיסט ותיאום טיפול.

תנאי תשלום: בכדי לשריין לך את הטיפול הראשון עם הפיזיותרפיסט, נבצע מולך חיוב טלפוני של כרטיס האשראי. כמובן שזו מערכת מאובטחת ומאושרת על ידי הרשויות. בו במקום תקבל חשבונית מס כדין. בתום כל טיפול תוחתם על ידי הפיזיותרפיסט על כך שאכן בוצע הטיפול ואחריו כרטיסך יחויב בהתאם לטיפולים שביצעת.

מחירון הטיפולים והמדיניות שלנו מופיעים כאן באתר

דעתך חשובה לנו, לכן לאחר כל טיפול תקבל מאיתנו הזמנה להשארת משוב. משובים אלו חשובים לנו בכדי לשמר את הפיזיותרפיסטים הטובים ביותר ולשפר את השירות שלנו.

תמיכה ומענה בין הטיפולים: אם מתעוררות שאלות או בעיות בין הטיפולים, ניתן בכל עת ליצור קשר עם הצוות שלנו באמצעות טלפון או אימייל. אנו כאן בשבילך.

לקראת המפגש הראשון, יש להכין מסמכים רפואיים רלוונטיים ולמלא את טופס הצהרת הבריאות בכדי שננצל את זמן המפגש ביעילות.

המפגש הראשון הוא פגישת אבחון. בפגישה זו נבצע בדיקה והערכה של מצבך, נעיין בחומר הרפואי שלך ונבנה תכנית טיפול. כמובן שנתחיל גם בטיפול ותקבל כבר תרגילים שתוכל לבצע בעצמך.

במהלך הטיפולים נתמקד בשיפור ביצוע פעולות היומיום, העצמאות והבטיחות שלהן. נעבוד על הפחתת כאבים, חיזוק השרירים ושיפור התנועה.

תרגול עצמי בבית הוא חלק מהותי בתהליך השיקום. תרגל על פי הוראות הפיזיותרפיסט, במידה והתרגול מפיק כאב היוועץ עימנו.

עדכן אותנו על כל שינוי שחל במצבך הרפואי בכדי שנוכל להתאים את הטיפול ליכולותיך.

הנהלת פיזיוגרופ רואה בחשיבות עליונה את שביעות רצונך מן הטיפול. הרגש חפשי לפנות אלינו בכל סוגיה בכדי שנוכל לשפר את השירות.

כולנו בפיזיוגרופ רואים במקצוע הפיזיותרפיה שליחות לשמה, בכולנו בוערת התשוקה לטפל ולקדם אותך. נשמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלך

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות