Rotator cuff syndrome טיפול פיזיותרפיה

Rotator cuff syndrome טיפול פיזיותרפיה לתסמונת השרוול המסובב

סובל מכאבי כתף בעיקר בלילה או בטווח מסויים של התנועה? מרגיש כאילו הכתף "נתקעת"? יכול להיות שאתה סובל מ"סינדרום שרירי השרוול המסובב" או באנגלית Rotator Cuff syndrome

תפקידם של שרירי ה Rotator cuff (נקראים בעברית "שרירי השרוול המסובב") הוא לייצב את הכתף ולעזור בהרמת היד. בעקבות תאונת עבודה או ספורט אינטנסיבי ישנו חיכוך של השרירים ונוצרת בעיה בגידים עצמם. החיכוך והפגיעה בשרירים גורמים להופעת דלקת. בעקבות הדלקת הגיד לא מצליח להחלים וכך יכול אפילו להיווצר קרע חלקי עד מלא של הגיד.

כאבי הכתף המורגשים בסינדרום זה יופיעו בלילה או בטווח מסוים של התנועה. לעיתים תהיה תחושה שהכתף "נתקעת" בתנוחה מסוימת או שהכתף קפואה. כל אלו ילוו בדלדול וחולשת שרירי הכתף.

טיפולי הפיזיותרפיה יכולים להקל על הכאב בכתף לצד חיזוק השרירים הרלוונטיים ושיפור התנועה של הכתף והזרוע.

טיפול פיזיותרפיה לכאבי כתף

בפגישה הראשונה נערוך ראיון ובדיקה גופנית בכדי להגיע לאבחנה לגבי מקור הכאבים. בהתאם למקור הבעיה ניבנה לך תכנית טיפולים אישית.

בפיזיוגרופ (פיזיו-תנועה) אנו משלבים שיטות להפחתת כאב ולשיפור הטווחים יחד עם תרגילים לחיזוק השרירים ולהעלאת הסיבולת ובכך משפרים את יכולת ההתמודדות של הגוף עם הכאב.

טיפולי הפיזיותרפיה שלנו מותאמים אישית למטופל וכוללים שיטות טיפול מגוונות לכאבי כתף וטיפול ב Rotator cuff syndrome :