fbpx

פיזיותרפיה לפרקינסון : תרגילים לחיזוק שרירים בעמידה

חולשת שרירים היא אחת התופעות הפיזיות השכיחות של מחלת הפרקינסון. חולשת כזו יכולה להוביל לעייפות בעת ביצוע פעילות פיזית, קושי בקימה מכיסא, קושי בעמידה ממושכת, קשיי הליכה ומגדילה את הסיכון לנפילות. אומנם לא ניתן לרפא את הסימפטומים של מחלת הפרקינסון, אך בהחלט ניתן לשפר אותם באופן משמעותי באמצעות טיפולי פיזיותרפיה מתאימים ותרגול יומיומי, גם בבית.
חיפוש מטפלים סגירה
בעיה רפואית
מיקום
מקצוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

פיזיותרפיה לפרקינסון : תרגילים לחיזוק שרירים בעמידה

רבים ממאובחני הפרקינסון סובלים מחולשה של שרירי הרגליים, אשר מקשה מאוד על עמידה ממושכת ופוגמת באיכות חייהם ובתפקודם היומיומי. האם ניתן לטפל בחולשה הזו? בהחלט! טיפולי פיזיותרפיה לפרקינסון מסייעים מאוד בחיזוק השרירים ומקלים על הקושי בעמידה ממושכת!

חולשת שרירים אצל מאובחני פרקינסון

חולשת שרירים היא אחת התופעות הפיזיות השכיחות של מחלת הפרקינסון. חולשת כזו יכולה להוביל לעייפות בעת ביצוע פעילות פיזית, קושי בקימה מכיסא, קושי בעמידה ממושכת, קשיי הליכה ומגדילה את הסיכון לנפילות.

אומנם לא ניתן לרפא את הסימפטומים של מחלת הפרקינסון, אך בהחלט ניתן לשפר אותם באופן משמעותי באמצעות טיפולי פיזיותרפיה מתאימים ותרגול יומיומי, גם בבית.

טיפולי פיזיותרפיה לחיזוק שרירי הרגליים בקרב מאובחני פרקינסון

טיפולי פיזיותרפיה לפרקינסון יסייעו לך רבות בחיזוק השרירים ובשיפור הגמישות שלהם במטרה להפחית את הכאבים ולאפשר לך לעמוד על הרגלים זמן ממושך יותר.

בפגישה הראשונה עם הפיזיותרפיסט המטפל הוא יבצע אבחון מקיף, הכולל תשאול ובדיקה פיזיולוגית, במטרה להבין בדיוק את מצבך. לאחר מתן האבחנה הוא יבנה עבורך תוכנת טיפול מותאמת אישית, תוכנית שתשתנה לאורך הזמן, עם השינוי בסימפטומים של המחלה שיופיעו אצלך.

טיפולי פיזיותרפיה פרטניים יסייעו לך רבות בשיפור הגמישות, חיזוק השרירים, שיפור יכולת העמידה וההליכה ושיפור תפקודי היומיום.

בכדי להשיג שיפור והטבה בביצוע פעולות היומיום ישלב הפיזיותרפיסט מספר טכניקות, כגון:

  • חיזוק שרירים, שיפור טווחי תנועה והגמישות על ידי תרגילים רפואיים
  • לימוד הליכה נורדית לשיפור הסיבולת ומרחק ההליכה בחוץ
  • התאמת אביזר עזר להליכה בטיחותית בבית ומחוצה לו

לנוחיותכם, צרפנו לכם סרטון הדרכה של פיזיותרפיסטית מוסמכת לחיזוק שרירי הרגליים בעמידה, תרגילים המיועדים למאובחני פרקינסון.
מוטב לציין כי התרגילים הללו אינם מהווים תחליף לייעוץ אישי עם פיזיותרפיסט מומחה בטיפול בחולי פרקינסון וכי אין לבצעם ללא הערכת מידת הבטיחות על ידי פיזיותרפיסט מוסמך.

על מנת להשיג את השיפור המירבי, ישלב הפיזיותרפיסט מספר טכניקות במקביל:

  • הפחתת כאב בעזרת קינזיוטייפינג
  • הפחתת כאב בעזרת שיטות הרפיה והרגעה
  • הפחתת כאב בעזרת דיקור מערבי– ו Trigger Points
  • הפחתת כאב ושיפור טווחים בעזרת טיפול מנואלי ועיסוי רפואי
  • התאמת אביזר עזר להליכה בטיחותית בבית ומחוצה לו לחולי פרקינסון
  • לימוד הליכה נורדית לשיפור הסיבולת ומרחק ההליכה בחוץ של חולי פרקינסון
  • חיזוק שרירים, שיפור טווחי תנועה והגמישות על ידי תרגילים רפואיים המותאמים אישית לחולי פרקינסון

בנוסף, בחלק מהמקרים יסייע הפיזיותרפיסט במציאת פעילות גופנית מותאמת לחולי פרקינסון.

חשוב לבחור פיזיותרפיסט מנוסה בעל ידע וניסיון עשיר בטיפול בחולי פרקינסון, זאת כדי שידע לשים לב לסימני אזהרה אחרים בגוף האדם ויוכל להציע טיפול בראייה הוליסטית ורחבה.

טיפולי פיזיותרפיה לפרקינסון הם הכרחיים ומהווים חלק בלתי נפרד מההתמודדות עם המחלה, ולכן אין סיבה להמתין זמן רב לתורים פנויים! אנו בפיזיוגרופ מציעים תורים זמינים לטיפולי פיזיותרפיה בכלל, ולמאובחני פרקינסון בפרט.


התקשרו אלינו כדי לתאם טיפול פיזיותרפיה אצלכם בבית או במכונים שלנו הפרוסים בכל רחבי הארץ: באזור המרכז, באזור השרון, באזור ירושלים, באזור חיפה והקריות, באר שבע והדרום ועוד.
כל הפיזיותרפיסטים שלנו מוסמכים ע״י מוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה, לכולם שנים של ניסיון והכשרות בבתי חולים מובילים וקליניקות ידועות.

ניתן לקבל טיפולי פיזיותרפיה בבית בסבסוד עמותת הפרקינסון.  לרכישה והזמנה באתר העמותה: https://israelparkinson.amax.co.il/product-info/28

 

 

שיחת הכוונה עם נציג פיזיוגרופ

השאירו פרטים ונשוב אליכם לייעוץ והכוונה

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

כתבות קשורות