פיזיותרפיה לרצפת האגן כאב ביחסי מין

יש טיפול להפחתת כאב בקיום יחסים. באמצעות טיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן הפיזיותרפיסטית תלווה אותך להעלמת הכאב בקיום יחסי מין

לחיות את החיים במלואם

מגיע לך להרגיש

איך מתאימים פיזיותרפיסטית מומחית עבורך?

כדי להבין את הצרכים והרצונות שלך, נשאל אותך מספר שאלות. מידע זה מוזן במערכת ההתאמה הייחודית שפיתחנו המסננת פרמטרים רבים ובינם: ניסיון מקצועי, הכשרות בשיטות טיפול מדויקות שיקדמו אותך וכמובן גישה טיפולית שתתאים לך.

איך קובעים טיפול פיזיותרפיה עם מומחית?

לאחר שבחרנו עבורך את הפיזיותרפיסטית המדוייקת ביותר, תקבלי את כל המידע אודותיה כדי שתהייה לך שקיפות מלאה. נתאם עבורך את הטיפול בזמן ובמקום הנח לך ביותר. קיימת אפשרות לטיפול באחד מ 40 מכוני פיזיותרפיה בפריסה ארצית.

מה אם אני לא מרוצה מהטיפול?

צוות פיזיוגרופ זמין עבורך לכל אורך הדרך וישמח לתת מענה לכל שאלה ודבר. אנו ערבים לשביעות רצונך. במידה ולאחר הטיפול השני את חשה שברצונך להחליף פיזיותרפיסטית עקב חוסר התאמה, נשמח להציע לך טיפול אחד חינם עם פיזיותרפיסטית חלופית שלנו.

כאב בזמן קיום יחסי מין היא תופעה נפוצה אבל מושתקת.רבות לא משתפות את רופא הנשים שלהן ולעיתים אף לא את בן הזוג.

איך יכול להיות?

הרגע האינטימי שלכם צריך להביא הנאה לשניכם, זה הזמן  האינטימי שלכם.זה מוזר, הרי ביומיום לא מרגישים את זה. רופא נשים שבודק לא מוצא שום דבר… אבל באמת – לא נעים לך ואולי בסוף את עושה כדי לרצות את בן הזוג.

פיזיותרפיסטית רצפת האגן תדע להציע לך את הטיפול הטבעי והנכון לך ביותר/ בשלב הראשון תלמדי להכיר את האיזור, להכיר טכניקות הרפיה ומתיחה.

הטיפול נותן מקום גם לפן הרגשי, אולי זה בא ממקום של טראומות מיניות או תפיסות לא מדוייקות לגבי האיזור ואינטימיות.

הטיפול הוא תהליך והוא תלוי מאוד בפתיחות שלך ובתמיכה שתקבלי.

השאירי פרטים ונתאים לך פיזיותרפיסטית מומחית