כאבי צוואר טיפול פיזיותרפיה

לכולנו מתחילים בשלב כזה או אחר כאבי צוואר. לעיתים אנו סובלים מכאבי צוואר לאחר שינה במנח שגוי, ולעיתים אבו סובלים מכאבי צוואר עקב עבודה ממושכת מול המחשב. בכל המקרים הללו, ובמקרים רבים נוספים, יש המון שנוכל לעשות כדי להקל על כאבי הצוואר שלנו. קראו כאן כדי ללמוד עוד

פיזיותרפיה לכאבי צוואר

נמאס לך מכאבי צוואר? רוצה להבין למה כואב?

רוצה מענה מיידי וטיפול טבעי לכאבי צוואר?

כאבי צוואר יכולים להיות מקומיים או להקרין לכיוון הראש או הזרוע. הכאבים יכולים להיות מלווים בנימול לאורך הזרוע והאצבעות, סחרחורת ומגבלה בתנועתיות הצוואר.

בעמוד השדרה הצווארי יש תנועתיות רבה יותר מכל יתר עמוד השדרה. על כן, הצוואר רגיש לשינויים במפרקים שבין החוליות, לגירוי של השרירים התומכים בו, ללחץ על שורשי העצבים ולטראומה.

בעזרת טיפולי פיזיותרפיה ניתן להפחית את הכאבים ואת הנוקשות הקיימת בצוואר ובד בבד לחזק את השרירים הרלוונטים.

סיבות שכיחות לכאבי צוואר הדורשות טיפול פיזיותרפיה:

טיפולי פיזיותרפיה לצוואר תפוס התפקיד של שרירי הצוואר הוא לתמוך ולאפשר תנועה של הראש והצוואר. בנוסף, שרירים אלו מגנים על עמוד השדרה ועל העצבים שעוברים דרכו מפני סכנה.…….

טיפולי פיזיותרפיה לבלט דיסק צווארי: בעקבות היחלשות הסיבים בטבעת של הדיסק, יכול להיווצר בלט. הכאבים המלווים בלט דיסק צווארי יכולים להקרין………..

טיפולי פיזיותרפיה לפריצת דיסק צווארי:  כאשר יש קרע בחלק הטבעתי של הדיסק, הגרעין דמוי הג'לי פורץ החוצה ומפעיל לחץ.………

טיפולי פיזיותרפיה ל"צליפת שוט" whiplash צליפת שוט (וויפלאש) נגרמת כתוצאה מכיפוף ויישור מהירים של……..

טיפולי פיזיותרפיה לארטריטיס של הצוואר Cervical spondylosis כמו ביתר הגוף, גם עצמות הצוואר (החוליות) עוברות שינויים ניווניים המובילים לרוב לארטריטיס. במצב זה יש שחיקה של הסחוס שבין החוליות………..

טיפולי פיזיותרפיה ל Cervical Spondylarthrosis שחיקת החוליות יכולה להוביל לשינויים ניווניים של הדיסק הבין חולייתי (Intervertebral disc) וכן לשחיקה של המפרקים הקיימים בין החוליות (Facet joints). במצב זה, יורגש כאב עמום בחוליות הצוואר……..

טיפולי פיזיותרפיה לרדיקולופטיה צווארית Cervical radiculopathy לחץ על שורש העצב הצווארי מוביל לכך שהעצב מוליך פחות טוב (נוירופתיה) ……….

טיפולי פיזיותרפיה לכאבי צוואר

בפגישה הראשונה נערוך ראיון ובדיקה גופנית בכדי להגיע לאבחנה לגבי מקור הכאבים. בתום האבחון נדע האם רקע התלונות הוא מפרקי, שרירי או עיצבי. בהתאם לשורש הבעיה תיבנה תכנית טיפולים אישית.

בפיזיוגרופ אנו משלבים שיטות להפחתת כאב יחד עם תרגילים לשיפור טווחי התנועה וחיזוק השרירים. שיטות הטיפול בהן אנו משתמשים:

אחרי כל מה שעברת, מגיע לך פיזיותרפיה עם מטפל המדויק עבורך!

שיחת הכוונה עם נציג

השאירו פרטים ונציג מטעמינו ייצור איתכם קשר בהקדם.