שיטות טיפול בכאב ללא תרופות

כאב הינו הסיבה הנפוצה ביותר בגינה פונים לטיפולי פיזיותרפיה. כאב אינו גזרת גורל, אין סיבה שנתרגל לחיות איתו ונאפשר לו לפגום באיכות חיינו! טיפולי הפיזיותרפיה אינם פולשניים ומשלבים שיטות טיפול מגוונות אשר מפחיתות את הכאבים. זהו טיפול מותאם אישית- הפיזיותרפיסט מאתר את מקור הכאב, וכן נזקים משניים שגורמים לו, ובונה למטופל תוכנית טיפול מותאמת אישית לו.

שיטות טיפול פיזיותרפי בכאב ללא תרופות

טיפול טבעי בכאב, באמצעות פיזיותרפיה וללא תרופות- זו לא פיקציה! זה טיפול שעובד ומוכח מחקרית!
כאבי גב, צוואר, ראש או שכמות, כל כאב יכולים להוות מטרד, להגביל את התנועה ואף לפגוע משמעותית באיכות החיים שלך. מגיע לך להרגיש טוב, לישון לילה שלם ולחזור לעצמך, בלי כאבים!
בוא.י לגלות עד כמה פיזיותרפיה יכולה לשנות את חייך.

טיפולי פיזיותרפיה לכאב

כאב הינו הסיבה הנפוצה ביותר בגינה פונים לטיפולי פיזיותרפיה.
כאב אינו גזרת גורל, אין סיבה שנתרגל לחיות איתו ונאפשר לו לפגום באיכות חיינו!

פיזיותרפיה בהתאמה מדויקת למקור הכאב שלך

מגיע לך לשים סוף לכאבים ומגיע לך את הטוב ביותר: פיזיותרפיסטים מהשורה הראשונה, קרוב לבית, לעבודה ואפילו אצלך בבית.

לטיפולי הפיזיותרפיה אצלנו בפיזיוגרופ יש כמה יתרונות משמעותיים:

• טיפול קרוב לבית
    לנוחיותך, יש לנו מכוני פיזיותרפיה בפריסה ארצית ואפשרות לפיזיותרפיסט עד הבית, שמגיע עם כל הציוד הנדרש לטיפול מוצלח.
  • יחס אישי
    כל מטופל מקבל טיפול פיזיותרפיה אחד על אחד, למשך כ- 45 דקות, בהן הוא עובר אבחון מקיף, בעקבותיו הפיזיותרפיסט בונה לו תוכנית טיפול מותאמת אישית לצרכיו.
  • תור מיידי
    לא עוד המתנה של שבועות עד שסוף סוף יהיה לך תור. אצלנו תקבל מענה מיידי ותוכל לקבל טיפול בשעות גמישות, בהתאם לנוחות שלך.
  • פיזיותרפיסט מקצועי
    הפיזיותרפיסטים שלנו נבחרו בקפידה. הם בעלי תואר אוניברסיטאי בפיזיותרפיה, עובדים ברישיון משרד הבריאות ובאמתחתם ניסיון רב בשיקום ובטיפול.
  • שיטות טיפול מגוונות
    הפיזיותרפיסטים שלנו מתמחים המגוון שיטות טיפול פיזיותרפיות. לאחר שהפיזיותרפיסט יאבחן את הבעיה ממנה אתם סובלים, הוא יבנה לכם תוכנית טיפול מותאמת אישית, המשלבת מספר טכניקות טיפוליות, אותן נפרט מיד.

טכניקות הטיפול במכוני הפיזיותרפיה של פיזיוגרופ:

• דיקור מערבי / דיקור יבש
    דיקור מערבי / דיקור יבש על ידי פיזיותרפיסט שיטת דיקור מערבי (או דיקור יבש), המבוצעת על ידי פיזיותרפיסט שהוסמך לכך. דיקור מערבי מיועד לטיפול בכאבים משניים הנובעים מנזקים לרקמות הגוף. להמשך קריאה »
  • טיפול מנואלי
    טיפול פיזיותרפיה מנואלי הינו טיפול ידני (Hands on) הניתן כחלק מהטיפול הפיזיותרפי. טיפול זה הוא פאסיבי בעיקרו והתנועה מתבצעת על ידי מוביליזציות של מפרקים וחוליות ועל ידי עיסוי רפואי בשרירים. באמצעות טיפול מנואלי ניתן להפחית כאבים, לשפר טווחי תנועה במפרקים ולהאיץ החלמה באופן כללי. להמשך קריאה »
  • קינזיו טייפינג
    זוהי שיטת חבישה טיפולית המשמשת להקלה בכאבי שרירים ומפרקים, להפחתת דלקות, לשחרור שרירים, לתמיכה בשרירים, לשיפור טווח התנועה במפרק וזירוז החלמה. להמשך קריאה »
  • עיסוי רפואי
    עיסוי רפואי פיזיותרפי הוא שיטת טיפול המשמשת להקלה בכאבים, להרפיית שרירים ולשיפור טווחי התנועה. להמשך קריאה »
  • תרגילים רפואיים
    תרגילים רפואיים הינם תרגילים בדרגות קושי שונות, המותאמים אישית למטופל ונעשים במפגשים עם הפיזיותרפיסט וכן בתרגול בבית. מטרת התרגילים הרפואיים היא לשפר את תפקוד מערכת התנועה של הגוף. התרגילים מתמקדים בחיזוק שרירים, שיפור טווחי תנועה במפרקים, שיפור שיווי-משקל ושיפור הסיבולת. להמשך קריאה »

נמאס לך מהמצב הנוכחי? השינוי חייב להגיע? זו ההזדמנות שלך להירגע, לשחרר את הכאב ולהתחיל לחיות כמו שמגיע לך!
לטיפול פיזיותרפיה בהתאמה אישית חייגו עכשיו: 058-5810058. בשיחת טלפון אחת נתאים לכם את הפיזיותרפיסט המתמחה בתחום הבעיה שלכם באזור מגוריכם או אצלכם בבית.